י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ליד הלחם והגבינה: ספודיק במחיר תקדימי

יוקר המחייה החרדי: סוף למחירים הגבוהים בשוק המגבעות • לראשונה בישראל, ספודיק מפרווה נמכר ב-1,000 ש"ח • ומה יהיה עם הליטאים?

ליד הלחם והגבינה: ספודיק במחיר תקדימי



אחרי חו"ל - גם בישראל: באופן מפתיע, לצד מוצרי אוכל לבית, ברשת המזון 'אושר עד' החלו בימים האחרונים למכור כובעי ספודיק וזאת במטרה לחולל מהפכה ביוקר המחייה החרדי. לעת עתה המוצר נמכר רק בסניפי בית שמש ואשדוד. העלות: 1,000 שקל בלבד.

כידוע, את כובעי הספודיק חובשים בשבתות ובימים טובים, חסידים שמקורם בפולין, כדוגמת חסידויות גור, אמשינוב, אשלג, מודז'יץ, סוכטשוב, ראדזין, סטריקוב, אלכסנדר וראדומסק. ואם עד היום עלות הכובע שעשוי מפרווה – הותירה חור בכיסם של הרוכשים, כעת, לראשונה בישראל, ניתן לרכוש את המוצר במחיר שובר שוק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאז השקת מכירת הספודיקים, לפני מספר ימים - התופעה הפכה לשיחת היום ברחוב החסידי וברשת המזון מכרו כבר מאות כובעים.





בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראה כי מחלקת הכובעים החדשה עמוסה בחסידים רבים שעומדים ומודדים ספודיקים, לצד לקוחות עם עגלות עמוסות במוצרי מזון.

לשאלת כתב 'בחדרי חרדים', השיב אחד המוכרים ברשת, כי בהמשך הרשת צפויה למכור גם שטריימלים נמוכים וכובעי קנייטש, מה שעתיד לשבור את מחירי השוק.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', התופעה החלה בסניף 'בינגו' של רשת 'אושר עד' בארה"ב. זמן קצר לאחר הפתיחה, ולאחר שהרשת מכרה לולבים ואתרוגים, תרנגולים חיים לפדיון כפרות, חנוכיות מכסף לחנוכה - היא החלה למכור שטריימלים במחיר של 499 דולר, מה שהתברר כהצלחה גדולה שכאמור הגיעה כעת לישראל.






אושר עד שטריימל ספודיק מחיר ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד