י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

החטא ועונשו: המסעדה שסילקה את הדוברת שוממת

שבוע אחרי שדוברת הבית הלבן סולקה ממסעדה, היא סגורה על בריח וסופגת הפסדים. למרות זאת בעליה אינם מביעים חרטה ומצהירים כי היו עושים זאת שוב

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



לאחר שהדוברת נזרקה מהמסעדה, המקום נשאר סגור. דוברת הבית הלבן נזרקה ממסעדה ביום שישי האחרון במדינת וירג'יניה בארה"ב, בעלת המסעדה אמרה לדוברת; "את לא רצויה פה, את דוברת של ממשל אכזרי שמפריד ילדים מהוריהם, תעזבי את המקום במיידית".

דוברת הבית הלבן שרה סנדרס צייצה על המקרה בחשבון הטוויטר שלה, וארה"ב סערה.

לאחר שהסערה החלה, מפגינים תומכי טראמפ הגיעו מול המסעדה להפגין נגד בעלת המסעדה, אדם אחד נעצר לאחר שזרק עוף לעבר המסעדה, מרגע הפרסום החלו עוד אנשים להפגין מחוץ לה, ולא נותרה לבעלים ברירה, כי אם לסגור אותה.

על פי הדיווח בתקשורת בארה"ב, המסעדה תישאר סגורה עד ה-5 ביולי הקרוב, כשלאחר מכן הבעלים יחליטו מה לעשות.

כמו כן, בעלת המסעדה התפטרה מחברותה בפורום בעלי עסקים באזור של המסעדה, והיא אמרה "אפילו שזה גרם לסערה, הייתי עושה זאת שוב".

בנוסף, בעלי המסעדה יתמודדו עם הענין הפלילי בזריקת הדוברת מהמסעדה, בכל מדינה יש חוקים שונים בנוגע למתן שרות ללקוחות בעסקים, והענין הפלילי נבדק בימים אלו, האם בעלת המסעדה עברה על החוק בגירוש לקוח בגלל דעותיו הפוליטיות.

בתוך כך, בעלי עסקים מהאזור סובלים מאד עקב ההפגנות, הם נרתעים מלקחת צד בסיפור וחוששים להקלע לסיטואציה דומה. "זה פוגע לנו בעסק, אנחנו לא צריכים להיות בסיפור הזה". כך אמר בעל עסק באזור לרשת 'פוקס ניוז'.

כמה מתושבי המקום התראיינו ל'פוקס ניוז' ואמרו כי הם מתביישים במעשה של בעלי המסעדה, מנגד תושבים אחרים שיבחו את בעלת המסעדה על המעשה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, צייצה בחשבון הטוויטר שלה ביום שבת האחרון וסיפרה, כי נקלעה לסיטואציה לא נעימה. היא התבקשה לעזוב את המסעדה אליה נכנסה בלנגסינטון שבורג'יניה.

בציוץ היא תיארה, "אתמול בלילה נאמר לי על ידי הבעלים של המסעדה Red Hen בלקסינגטון לעזוב, היות ואני עובדת עבור הנשיא של ארצות הברית, ואני עזבתי בנימוס".

"המעשים שלו אומרים עליו הרבה יותר מאשר עלי, אני תמיד עושה כמיטב יכולתי לעזור לאנשים, כולל אלה שאני חולקת עליהם, בכבוד אני אמשיך לעשות זאת", הוסיפה סנדרס.

בשבועיים האחרונים מתנגדי טראמפ תוקפים אותו בצורה קשה, לאחר שהממשל החליט להפריד את ילדי המהגרים מהוריהם, שנכנסו לארה"ב בצורה לא חוקית, הילדים נלקחו למתקני נוער, בעוד ההורים נעצרו. הדבר עורר סערה גדולה בארה"ב וגם ספג ביקורות קשות ממנהיגים בעולם.

בעקבות הלחץ הציבורי, חתם הנשיא טראמפ על צו המורה שלא להפריד את הילדים מהוריהם, לא לפני שבתו איוונקה ואשתו מלאניה הפעילו עליו לחצים כבדים לחתום עליו.
דוברת בית הלבן שרה סנדרס מסעדה וירגיניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד