ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

לא תאמינו: אשת רה"ע אחראית להפצת התמונה מעוררת הסערה

ראש עיר במרכז הארץ השתלח ביריביו שלדבריו "מנסים ליצור קרעים למטרות פוליטיות", לאחר שבפייסבוק הופצה תמונה ישנה של גרפיטי אנטי חרדי • כעת עולה בבדיקת 'בחדרי' כי מי ששיגרה את התמונה למפרסם היתה לא אחרת מאשר אשת רה"ע עצמו

ביצע ספין מלוכלך ונתפס? ברוורמן. צילום: קובי הר צבי, בחדרי חרדים
ביצע ספין מלוכלך ונתפס? ברוורמן. צילום: קובי הר צבי, בחדרי חרדים



בדיקת 'בחדרי חרדים': האם נחשף האדם שעומד מאחורי הספין שעורר סערה? הרוחות בפתח תקווה סערו ביממה האחרונה בעקבות תיעוד של גרפיטי שרוסס בעיר עם הכיתוב: "ברוורמן מכר את פתח תקווה לחרדים", כשראש העיר ממהר לרכב על הגל ומכריז: "יש מי שמנסה ליצור קרעים בינינו למטרות פוליטיות".

הבוקר (חמישי) דווח ב'בחדרי חרדים' כי מדובר בתיעוד ישן ובספין שהופץ כעת שוב כדי לחמם את האווירה. כעת התברר בבדיקת 'בחדרי חרדים', כי מי שעומד מאחורי פרסום והפצת התמונה הישנה היא לא אחרת מאשר רעייתו של ראש העיר, דפנה ברוורמן, שהעבירה את התמונה לתומך נלהב של בעלה, גיל בדובר, שפרסם אמש את התמונה בדף הפייסבוק שלו וכתב: "עד לאן אנשים ירחיקו לכת?".



הפוסט שעורר סערהצילום: הפוסט שעורר סערה
הפוסט שעורר סערה


כאמור, הבוקר הגיב ברוורמן למה שתיאר כ"כתובת שרוססה אמש" ואמר כי: "פ"ת היא עיר מגוונת ויחד עם שותפיי הקואליציוניים אנו עושים מאמץ אדיר לשמור על סטטוס קוו ועל מערכת יחסים תקינה בין כל מרכיבי האוכלוסייה".

ברוורמן הוסיף אז כי: "תמיד יש מי שמנסה ליצור קרעים בינינו למטרות פוליטיות, אבל מנהיגות צריכה לדעת ולעשות הכל כדי לשמור על איזונים ועל אחדות. אני רואה באמירה זו יותר מאשר פגיעה בי. אני רואה בפעולה זו פגיעה באוכלוסייה חשובה בפ"ת ושוות זכויות. וצריך להוקיע כל מי שפועל ומשתמש בדרכים ירודות וקשות שכאלו".

בתגובה לפניית 'בחדרי חרדים' לאחר חשיפת התגלית החדשה בפרשה, מסר ראש העיר: "כמו הבחירות הקודמות כך גם הפעם. האופוזיציה מנהלת מסע הכפשות חסר תקדים נגד הציבור החרדי ונגד ראש העיר איציק ברוורמן. מסע ההכפשות הזה החל בבחירות הקודמות, נמשך כל הקדנציה, ועכשיו בבחירות אלו אנו רואים שוב ניצנים ראשונים של הסתה פרועה נגד ברוורמן ונגד הציבור החרדי".

לדבריו: "במסגרת מסע ההשמצות ממשיכה האופוזיציה לטעון, בין השאר, 'ברוורמן מכר את העיר לחרדים'. המסע ההזוי הזה מתנהל ברשתות החברתיות בהן הציבור החרדי לא מצוי. בתגובה להשמצות חוזרות ונישנות ומיחזור חומרים משנים קודמות ע״י האופוזיציה, העבירה הגב׳ דפנה ברוורמן את הצילום לאחד הפעילים, שבטעות סבר שמדובר בצילום חדש".
איציק ברוורמן דפנה ברוורמן גרפיטי פתח תקווה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד