י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הנהגת הדור • חוק הגיוס: ליצמן הגיע לבית ראש הישיבה

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן עלה בשעה האחרונה (חמישי) למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, וזאת במטרה לתאם עמדה אחידה בסוגיית הגיוס. הגעתו של ליצמן למעונו של ראש הישיבה באה בהזמנתו של ראש הישיבה שביקש שההתנהלות בחוק הגיוס תתנהל בתיאום

צילום: ארכיון בחדרי חרדים
צילום: ארכיון בחדרי חרדים



הנהגת הדור: מתאמים עמדות סביב משבר חוק הגיוס. 'בחדרי חרדים' חושף לראשונה כי סגן שר הבריאות יעקב ליצמן עלה בשעה האחרונה (חמישי) למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, וזאת במטרה לתאם עמדה אחידה בסוגיית הגיוס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגעתו של ליצמן למעונו של ראש הישיבה באה בהזמנתו של ראש הישיבה, שכזכור ביקש להיות מתואמים עם אגודת ישראל בסוגיית הגיוס וזאת לאחר החלטת מועצת גדולי התורה החסידית שהורתה באופן נחרץ להתנגד לחוק הגיוס החדש ואף לפרוש בעקבותיו מהממשלה.

לאחמ"כ הגיע ליצמן למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ועדכנו על עמדות המועצת החסידית שהתכנסה לדון בסוגיית חוק הגיוס. הגר"ח שיבח את סגן השר על עזרתו הרבה למען בית החולים החרדי בבני ברק. וברכו על פעולתו למען הסדרת מעמד בני הישיבות.

כזכור, קודם לכן היום נחשף ב'בחדרי חרדים', כי ח"כ משה גפני עלה אמש למעונו של ראש הישיבה שם הוא קיבל ממנו הוראות ברורות כיצד לנהוג בסוגיית חוק הגיוס שיעלה בשבוע הבא להצבעה במליאת הכנסת.

עוד נחשף ב'בחדרי חרדים', כי היום התקיימה פגישה עם עו"ד מירון בתל אביב. השתתפו: סגן שר החינוך מאיר פרוש, ח"כ אורי מקלב, הרב חיים קופמן יו"ר ועד הישיבות והשר לשעבר אריאל אטיאס.
הרב גרשון אדלשטיין חוק הגיוס יעקב ליצמן הצבעה תיאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד