י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גאלה והצדעה לאדלסונים: ''עכשיו זה התור שלכם לעשות היסטוריה''

תגלית חוגגת 18 שנות פעילות ומצדיעה לאדלסונים על תרומתם לאורך השנים: רק השנה תרמו בני הזוג 70 מיליון דולר שמצטרפים יחד לסכום חסר תקדים של כ-410 מיליון דולר

גאלה והצדעה לאדלסונים: ''עכשיו זה התור שלכם לעשות היסטוריה''



פרויקט תגלית שחוגג השנה 18 שנה להיווסדו הצדיע אתמול באירוע גאלה עצום למרים ושלדון אדלסון על תרומתם שמסייעת רבות להמשך פרוייקט חשוב זה.

עם השנים הפרוייקט ממשיך לשבור שיאים. בקיץ הקרוב יגיעו 33,000 משתתפים מ-33 מדינות שונות לישראל על מנת להכיר אותה מקרוב ללא מתווכים, לגעת בהיסטוריה ולפגוש ישראלים ממגוון החברה הישראלית.

במסגרת הפרוייקט מגיעים אלפי צעירים דתיים וחרדים בשיתוף פעולה עם ארגון האו יו הארגון האורתודוקסי היהודי הגדול בארה״ב.

כאמור, הפרוייקט ציין אתמול 18 שנה לפעילותו החשובה בערב גאלה מושקע שהתקיים בבריכת הסולטן בירושלים. ערב הגאלה היה האירוע הגדול ביותר בתולדות פרויקט תגלית והשתתפו בו כ-6000 איש מרחבי העולם, אליהם נוספו 1500 חיילים מיחידות צה''ל שונות. באירוע נכחו ד''ר מרים ושלדון אדלסון, צ'ארלס ברופמן, אחד ממייסדי תגלית,  מנכ''ל תגלית גידי מרק, חברי כנסת, תורמים וחברי פרויקט נוספים ביניהם משלחת של קרן תגלית אשר מהווה את המשלחת הגדולה ביותר בהיסטוריית הפרויקט. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר בברכה מוקלטת מיוחדת לאירוע: ״פרויקט תגלית הוא אירוע משנה חיים עבור רבים. צעירים וצעירות זוכים לגלות את נסה של מדינת ישראל בפעם הראשונה. הם גאים בדמוקרטיה שלנו ובאדמת ההזדמנויות שלנו והופכים למשתתפים פעילים בסיפור הגדול ביותר שאי פעם סופר – היוולדותו מחדש של העם היהודי. אני מודה לכל המשתתפים והתומכים ברחבי העולם. אני מצפה לעוד 18 שנים ומעבר לכך של הצלחה כבירה לתגלית – מזל טוב״. 

ד״ר מרים אדלסון אמרה כי: ״אני ישראלית אמריקאית, אני אוהבת את ארצי. כאשר אני רואה את פניכם אני נזכרת בשני יהודים שלפני עשרות שנים רצו לעבור מפולין לארץ החופשית, ישראל. הם הגיעו לבד לכאן הם נפגשו והתאהבו, הם התגברו ביחד על אובדן המשפחה שלהם בשואה, הם התחתנו והפכו להורים שלי. בעולמם הקטן הם עשו הסטוריה, הם גידלו ילדים ציונים וישראלים ואני גאה לגדל את ילדיי באותה הדרך והם כולם השתתפו בתגלית. עכשיו זה התור שלכם לעשות היסטוריה. אתם הסיכוי שלנו ליצור גשר חי עם התפוצות, כאשר ירושלים בלבכם. הקשרים שאתם יוצרים כאן הם הגורל של העם היהודי. בפניכם יש אתגרים חדשים, כמו שניצבו לאורך כל ההיסטוריה בפני העם היהודי. עליכם להגן על ישראל ולהיות השגרירים שלנו, מתוך ידע ואהבה ולעזור לשנות את דעת הקהל על ישראל. צאו ועשו היסטוריה למען עתיד העם היהודי והמשיכו את המורשת של כל מי שנלחם על מדינת ישראל״.  

גידי מרק, מנכ''ל תגלית, ציין באירוע: "אני רוצה להודות באופן אישי לאנשים שבזכותם הכל קורה: בעל החזון ד''ר יוסי ביילין, המייסד צ'ארלס ברופמן וכמובן ד''ר מרים ושלדון אדלסון אשר בזכותם אנו מגיעים להישגים כבירים. תודה לכם קצין חינוך ראשי תת-אלוף צביקה פייראיזן, חבר בדרקיטויריון קרן תגלית טום שטרן, ומאיר שמיר אשר יחד עם רועי בן עמי ייסדו את המועצה הישראלית לתורמים. הם עובדים ימים ולילות על מנת שתגלית תהיה הפרויקט החינוכי המצליח ביותר של העולם היהודי. הכי חשוב מצטרפים אלי בתודות כל החיילים אשר לא יכלו להיות פה כי הם עסוקים בשמירה על בטחונה של מדינת ישראל".

















תגלית שלדון אדלסון מרים אדלסון 18 שנה ערב הצדעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד