י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאירופה נמאס מהמהגרים המוסלמים: הסכם חדש לסגירת השערים

לאחר משא ומתן ואיומים מצד איטליה, הגיעו מדינות האיחוד האירופי להסכם לסגירת השערים למהגרים בלתי חוקיים. הם יוחזרו למדינות מוצאם, ויוקמו למענם מחנות מיוחדים. בקהילות היהודיות מקווים שהמדיניות החדשה תבלום את האנטישמיות האלימה

לאירופה נמאס מהמהגרים המוסלמים: הסכם חדש לסגירת השערים
רויטרס



לאירופה נמאס מהמהגרים, יתחילו לסנן: לאחר שעות ארוכות של דיונים שהתקיימו בבריסל שבבלגיה בירת האיחוד האירופי, הגיעו מנהיגי אירופה הבוקר (שישי) להסכמה לגבי המדיניות של מדינות האיחוד האירופי, בכל הנוגע להגירה בלתי חוקית, שאירופה סובלת ממנה כבר כמה שנים.

בהצהרה שיצאה לאחר ההחלטה על השינויים במדיניות ההגירה, פורסמו הסעיפים של השינוי.

בין הסעיפים: "החזרת מהגרים בלתי חוקיים למדינות מהם הגיעו, הקמת מקומות מיוחדים אליהם יועברו המהגרים הלא חוקיים, בנוסף ינתנו תקציבים גדולים למדינות בחזית ההגירה כמו טורקיה ואיטליה.

איטליה סירבה בחודש האחרון להכניס לשטחה מהגרים מאפריקה. לטענת האיטלקים, הם תמיד אלו שסובלים מהצפת מהגרים, מאחר וקל יותר להגיע אליהם דרך הים.

טורקיה תקבל שלושה מיליארד דולר כדי לתחזק את מתקן הפליטים שהוקם במדינה, המטרה של האיחוד היא למנוע מעבר של פליטים מטורקיה לאירופה.

עוד הוחלט באסיפה, כי יופעל יד קשה בים התיכון נגד אלו שמבריחים מהגרים דרך לוב וממדינות נוספות.

עוד הוחלט לתמוך במדינות משם מגיעים הפליטים, כדי שיוכלו להתמודד עם המצב הכלכלי שם, וכדי שיוכלו לקבל בחזרה את המסתננים שיוחזרו אליהם.

בשנים האחרונות אירופה מוצפת במיליוני מהגרים, שהפכו את החיים באזורים בהם הם מתגוררים לסיוט, בשוודיה ובאיטליה יש אזורים שלמים שגם המשטרה לא מעזה להכנס לשם, בגרמניה הקנצלרית מרקל בבעיה מצידה של הקואליציה והאופוזציה, שלא מרוצים ממנה בכל הנוגע לטיפול בפליטים, שהפכו את גרמניה ממדינה בטוחה, למדינה שאזורים שלמים בהם גרמנים לא נכנסים אליהם. בהשל ההגירה המוסלמית גם הפך מצבם של היהודים לקשה. ועתה מקווים בקהילות היהודיות שעצירת ההגירה המוסלמית תבלום את האנטישמיות האלימה שזינקה בשנים האחרונות.
אירופה הגירה מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד