י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המדריך המלא של סנו לכביסת תינוקות

המשותף לכל התינוקות, מלבד שהם חמודים ומתוקים, זה כמויות לא מבוטלות של כביסה. איך מכבסים כביסת תינוקות ? ואיך תשמרו על ריח הכביסה לאורך זמן?

המדריך המלא של סנו לכביסת תינוקות



פליטות – אם מכבסים את הבגדים בתדירות ולא נותנים לכתם להתייבש ולהתקשות, הכתם ירד בכביסה רגילה. ניתן לשפשף את הכתם עם מברשת שיניים ומעט סנו אוקסיג'ן לתינוק בטרם הכנסה למכונת הכביסה לתוצאות אופטימליות.

כתמים של מזון – בגדים עם כתמים של מזון כמו מרק או פירות ניתן להסיר ע"י השריית הבגד במים פושרים ומעט אבקה לחצי שעה וכיבוס רגיל מיד. ההשריה מרככת את הבד והכתם יורד טוב יותר מהסיבים.

כתמים קשים - ככל שתכבסו את הבגד מהר יותר, הכתם יוסר טוב יותר. השרו את הבגד במים קרים ומעט מסיר כתמים לתינוק של סנו אוקיסג'ן וכבסו, הוסיפו סנו אוקיסג'ן גם למכונת הכביסה.

צבעי פנדה, בצק או פלסטלינה – מגרדים את השאריות החומר מהבגד עם סכין לא חדה, מניחים מסיר כתמים על הכתם ומשפשפים עם מברשת שיניים. משרים לחמש דקות ומכבסים כרגיל. אין כמו כביסה נקייה וריחנית.

איך שומרים על ריח נעים גם אחרי שהכביסה מתייבשת? – אל תעמיסו על המכונה, מכונה עמוסה בבגדים תעבוד פחות טוב וגם הבגדים יהיו פחות ריחניים. – אם אפשר ייבשו את הבגדים בחוץ, האוויר יינדף ריחות רעים.

חזקו את הריח של הכביסה עם תרסיס ריחני לכביסה. אם מדובר בתינוקות קטנים רססו על הבגדים בתוך המכונה ולא על בגדים נקיים.

בסנו ערים לביקוש הגבוה למוצרי מקסימה בייבי וכיום ניתן להשיג מגוון רחב של מוצרים בסדרת המוצרים המיוחדת לתינוקות.

כך תוכלו למצוא בסדרת מקסימה בייבי, מרכך כביסה מקסימה בייבי CARE לתינוקות – בתוספת תמצית קמומיל המעניק לבד רכות מפנקת.

תרסיס מקסימה בייבי למייבש הכביסה - לריסוס ישירות על האריגים בתוך מייבש הכביסה, ניתן גם לרסס ישירות בארון הבגדים של התינוק.

חשוב לציין כי כל המוצרים בסדרת מקסימה בייבי הם היפואלרגניים שנבדקו דרמטולוגית ומותאמים לעור רגיש במיוחד.
סנו מקסימה תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד