י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עשרות חשבונות של חמאס וחיזבאללה נחסמו

טוויטר הסירה וחסמה לפעילות בישראל, 35 מתוך 40 חשבונות של ארגוני הטרור חמאס וחיזבאללה, בעקבות פניית השר לביטחון הפנים גלעד ארדן

עשרות חשבונות של חמאס וחיזבאללה נחסמו
צילום מסך



טוויטר סגרה או חסמה עשרות חשבונות של החמאס והחזבאללה, לאור פניית השר לביטחון הפנים. ארדן דורש מהחברה להמשיך ולסגור את כל חשבונות ארגוני הטרור, דובריהם ומפקדיהם.

השר לביטחון הפנים ונושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן דורש מחברת טוויטר להמשיך ולסגור את כל חשבונות ארגוני החמאס והחיזבאללה.

לפני כשלושה שבועות, פנה השר ארדן לראשי החברה ודרש לסגור את חשבונות הטוויטר של ארגוני טרור העושים שימוש ברשת החברתית כדי להסית ולהפיץ תעמולה. "לא ייתכן שארגונים הקוראים לרצח חפים מפשע יוכלו לנהל חשבון טוויטר באופן גלוי" כתב השר ארדן. השר ארדן הדגיש כי בניגוד לטוויטר, חברות אחרות הפעילות ברשת החברתית נענו לדרישות שלו ושל הרשויות בישראל להסיר תוכן של ארגוני טרור מהרשת ולחסום חשבונות המסיתים לטרור.

השר הדגיש בפנייתו לטוויטר: "אני בטוח שאינכם רוצים להיות אחראיים לתמיכה בארגוני טרור שמפיצים הסתה וקוראים לביצוע פיגועי טרור נגד אזרחים חפים מפשע. לכן, אני דורש שתסגרו באופן מיידי את חשבונות הטוויטר של ארגוני הטרור, של המנהיגים שלהם, הדוברים שלהם ותסירו את התכנים שלהם מהפלטפורמה שלכם. אם לא תעשו זאת, ייתכן שנאלץ לפתוח בצעדים משפטיים ובהליכים פליליים נגד טוויטר".

בעקבות דרישתו של השר ארדן הסירה טוויטר או חסמה לפעילות בישראל 35 מתוך 40 חשבונות של החמאס ושל החיזבאללה. השר ארדן שב ופנה לטוויטר ודרש שלא להסתפק בכך ולהסיר את כל החשבונות של ארגוני הטרור וראשיהם לחלוטין.




"בזמן שהחמא"ס מוביל את טרור ההצתות בדרום והחיזבאללה מאיים על תושבי הצפון, לא ברור מדוע עדיין נמנעים בחברת טוויטר להסיר את כלל החשבונות השייכים לארגונים אלו" אומר השר.

"טוויטר בחרה לפעול באופן ציני ולחסום את חלק מהחשבונות רק בשטח ישראל, ושכחה כי מדובר בארגוני טרור רצחניים המוגדרים כישויות טרור גם בארה"ב, האיחוד האירופי, ומדינות רבות נוספות. אני דורש מטוויטר לסגור לחלוטין את חשבונות החמאס והחיזבאללה בעולם כולו, ולא לאפשר להם לעשות שימוש ברשת החברתית על מנת להפיץ את ההסתה הרצחנית שלהם. אם החברה לא תסכים, נמשיך לבחון חקיקה ומהלכים משפטיים על מנת לאלץ אתה לעשות זאת.
טוויטר חמאס חיזבאללה גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד