ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ליצמן: ''אם החוק יעבור - נפרוש מהקואליציה''

שעות לפני ההצבעה על חוק הגיוס בקריאה ראשונה, ליצמן חוזר על הוראת המועצת החסידית לפיה אגו"י תפרוש מהקואליציה אם חוק הגיוס יעבור כמות שהוא בשלוש קריאות. "שלא תחשבו לרגע שבגלל שלפיד בעד, אנחנו נשנה את עמדתנו", הוסיף ליצמן

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



שעות לפני ההצבעה על חוק הגיוס בקריאה ראשונה, ליצמן חוזר על הוראת המועצת של אגודת ישראל לפיה אגודת ישראל תפרוש מהקואליציה אם חוק הגיוס יעבור כמות שהוא בשלוש קריאות.

בנאום שנשא סגן השר יעקב ליצמן בכנסת, אמר, "יהדות התורה תצביע היום נגד חוק הגיוס החדש. שלא תחשבו לרגע שזה שלפיד בעד, אנחנו נשנה את עמדתנו".

ליצמן הוסיף, "לא נוכל להסכים לשום חוק שיגביל לומדי תורה בשום צורה. אם החוק הזה כפי הוא יעבור 3 קריאות אנחנו נפרוש מהקואליציה".

מוקדם יותר בפתח ישיבת סיעת הליכוד היום התייחס לנושא ראש הממשלה נתניהו, "אנחנו נביא היום את חוק הגיוס לקריאה ראשונה. זה חוק טוב ומאוזן. אנחנו עוסקים לא בכותרות אלא בתוצאות. והכוונה היא לטפל בשוויון בנטל".

לדברי נתניהו, "יש כאן חוק שהוא נכון ומאוזן. מצד אחד אנחנו מקדמים במדיניות שלנו את השתתפות בשוק העבודה ומצד שני אנחנו באים עם החוק הזה להמשיך לעודד את העלייה בהשתתפות של הציבור החרדי בשירות הצבאי לפי צרכי הצבא".

עוד הוסיף נתניהו, "החוק הזה כמובן אני מקווה שיעבור ואפילו בתמיכה גדולה. אני הייתי רוצה שנעביר אותו בהקדם האפשרי ונפתור את הבעיה הזאת, להתוות דרך לשנים הבאות".
חוק הגיוס יעקב ליצמן פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד