ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המופת המדהים של הרב הספרדי: הבת בריאה

עשרים שנים עברו מאז לכתו לגנזי מרומים של ראש ישיבת 'פורת יוסף' • סגן ראש העיר אלעד חשף היום סיפור מפעים על בתו שהייתה חולה • "מאותו הרגע ועד היום בחלוף עשרות שנים הבת בריאה ושלימה"

המופת המדהים של הרב הספרדי: הבת בריאה
יעקב כהן



עשרים שנים עברו מיום הסתלקותו של ענק התורה וגאון ההלכה רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל, ראש ישיבת 'פורת יוסף' בירושלים. מלבד גדלותו בתורה – הגרב"צ זצ"ל נודע בקדושתו ובברכותיו. מעשה מופלא שאירע עימו סופר היום (שני) על ידי סגן ראש העיר אלעד צוריאל קריספל. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא.

וכך קריספל מספר: "בתי אובחנה כחולת צליאק בערך בגיל שנתיים. לאחר שהדבר אומת ע"י הרופאים הקפדנו לשמור עליה מכל משמר לבל ייכנס לפיה דבר מאכל שיש חשש של גלוטן. כך נהגנו כמה שנים, וכאשר פספסנו חלילה, או שהיא פספסה בטעות, התוצאות היו קשות עבורה, הבטן הייתה מתנפחת והיא הייתה משלשלת וכו".

"במוצאי יום כיפור שנת תשמ"ח", ממשיך קריספל לספר על ה'מופת' שאירע עם רבי בן ציון, "הגעתי לביתו בשל איזה דיון שהייתי מתייעץ איתו בנושא ציבורי, כאשר הוא הורה לי לעבור מאופקים לירושלים, ואילו גיסי שהינו ת"ח חשוב - סבר אחרת, וביקש ממני למסור לרב את דעתו. כמובן שהרב היה נחרץ, ואיך שראה אותי מרחוק, שאל אותי 'נו...עברת דירה?', ניסיתי לומר את דעתו של גיסי, אך הרב בשלו, 'מחר תעבור...'".



הגרב"צ זצ"ל בצילום: הגרב"צ זצ"ל ב
הגרב"צ זצ"ל ב


לדבריו של סגן ראש העיר: "באותו הרגע לקחתי את ביתי על הידיים וסיפרתי לרב על הבעיה הרפואית שיש לה. הוא הניח את ידו על ראשה, וברכה בחום, ואמר 'רפואה שלמה'. נפרדנו, ירדתי לרכב, ביקשתי מאשתי עוגייה מלוחה של 'עבדי', שהייתה בשקית ברכב ונתתי לביתי וביקשתי ממנה לברך 'בורא מיני מזונות'".

"רעייתי כמעט התעלפה וחשבה שקרה לי משהו", הוא ממשיך, "היא נזעקה, 'זה מסוכן מה אתה עושה לה', ואני מחייך ועונה לה ברוגע, 'החכם אמר רפואה שלימה, אל דאגה', הילדה כבר בריאה. בחסדי השם, מאותו הרגע ועד היום בחלוף עשרות שנים הבת בריאה ושלימה", מספר קריספל בהתרגשות.

לסיום הוסיף כי "לימים סיפרתי זאת לחכם בן ציון, והוא ענה לי בביטול, 'זה לא אני, זה זכות התורה הקדושה'. מרגש".
רבי בן ציון אבא שאול צוריאל קריספל מופת נס צליאק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד