ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לאחר שהוזהר

ב'אהבת שלום' מחקו את הדיין שמתעסק בגיוס

לאחר שהוזהר במשך תקופה ארוכה לבל ישתמש בשמה של ישיבת 'אהבת שלום', לצורך פעילות המזוהה עם הפלגים הקיצוניים, ולאחר שלקח עמו אברכים מהכולל לעצרת הספרדית שנערכה אמש, החליטו בישיבה לזרוק את הדיין ולמוחקו ממסמכי הישיבה

הרב אברהם כהן
הרב אברהם כהן

העצרת נגד חוק הגיוס החדש של גדולי התורה הספרדים: בישיבת 'חברת אהבת שלום' בירושלים הודיעו לרב אברהם כהן, מראשי המארגנים של העצרת אמש וכן כנסים נוספים כנגד "גיוס בנות" ועוד, כי אין מקומו יותר כאחד מרבני הישיבה ובית הדין.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרב אברהם כהן תושב רמות בירושלים מראשי "איגוד בני התורה הספרדים" המשמש כדיין ומו"ץ בישיבת 'חברת אהבת שלום' שבראשות הגאון המקובל רבי יעקב הלל בירושלים, נזרק מהמוסדות לאחר שעשה פעילות במתחם המוסדות כנגד הגיוס.

בנוסף נודע ל'בחדרי חרדים', כי כבר מזה תקופה ארוכה הוזהר הרב כהן שלא ישתמש בשם של הישיבה 'אהבת שלום', ושלא יעשה פעילות במתחם המוסדות.

ביום רביעי האחרון הודגשה הסאה, לאחר שהרב כהן לקח אברכים מהכולל לכינוס מחאה של הרבנים הספרדים. בעקבות כך הודיע לו הבן של הגאון רבי יעקב הלל שהוא כשליח של אביו ואמר לו: "אתה נלחם בגדולי הדור וגורם לביטול תורה בישיבה, אין מקומך כאן".

למרות כל התחנונים להנהלת ישיבת 'אהבת שלום', הודיעו בישיבה כי אין מקומו בבית מדרשם, ואף מחקו את שמו בכל המקומות שם מופיעים רבני בית המדרש.

הרב כהן היה בין ראשי המארגנים של כינוס הרבנים הספרדים אמש, ומפורסם כמי שמחתים את הרבנים בכל עצרת המזוהה עם הפלגים הקיצוניים.

הרב יעקב הלל הרב אברהם כהן גיוס ספרדים אהבת שלום דיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד