י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בטוויטר: דרעי הודיע על תמיכה בזוהר

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הודיע היום (שלישי) על תמיכתו בראש העיר נתיבות יחיאל זוהר לקדנציה נוספת. בבחירות הקרובות אין מועמד משמעותי ורלוונטי נגד זוהר, ולמעשה בש"ס החליטו לתמוך בזוהר כי הוא האופציה היחידה

צילום: מתוך הטוויטר של דרעי
צילום: מתוך הטוויטר של דרעי

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הודיע היום (שלישי) על תמיכתו בראש העיר נתיבות יחיאל זוהר לקדנציה נוספת.

התמיכה בזוהר מגיעה לאחר שבקדנציה הקודמת סירבו בש"ס לתמוך בזוהר פומבית, והדבר הוביל לפילוג, כשהרב יורם אברג'ל תמך בזוהר לראשות העיר. לאחר שנתיים תמך הרב אברג'ל באלי ישי וברשימת 'יחד' לכנסת.

יצוין, כי בבחירות האלו אין מועמד משמעותי ורלוונטי נגד זוהר, ולמעשה בש"ס החליטו לתמוך בזוהר כי הוא האופציה היחידה.

ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר הגיב על תמיכת דרעי: "אני מברך על החלטת שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אריה דרעי לחדש את האימון בי כראש העיר בקדנציה הבאה ואני שמח על המשך מגמת שיתוף הפעולה והעשיה המשותפת בין סיעתי הליכוד לבין רשימת שס"ג המאוחדת כולל סיעת יהדות התורה והרבנים המרכזיים הפועלים בעיר מתוך מחוייבות עמוקה להמשך פיתוח ובניין נתיבות לרווחת תושביה".

"עם ההסכמים המתהווים בין סיעת הליכוד בראשותי לבין רוב הסיעות והמפלגות בעיר בתוכם רשימת שס"ג, ישראל ביתנו, סיעת כולנו ורשימת אחדות, אנחנו משקפים נאמנה את רצון התושבים ומביאים את בשורת אחדות המטרה וזהות הערכים של שוויון וצדק חלוקתי על יסוד של סובלנות וכבוד הדדי בין כל חלקי האוכלוסיה. יחד, בכוחות משותפים נמשיך להגשים היעדים והאתגרים שניצבים בפנינו להמשך פיתוחה האורבאני של העיר לרווחת תושביה. אני מודה לשר דרעי על האמון ומאחל לכולנו הצלחה והגשמה", הוסיף זוהר.

אריה דרעי יחיאל זוהר נתבהות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד