י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מכתב חיזוק מהנשיא

טראמפ ריגש את האברך: "אלוקים יברך אותך"

באורח נדיר, אברך חסידי מארה"ב, הסובל מהמחלה הנוראה, קיבל לידיו מכתב מרגש מנשיא ארצות הברית בכבודו ובעצמו, "המחשבות והתפילות שלנו הם על הזמנים הקשים שאתה עובר"

טראמפ ריגש את האברך: "אלוקים יברך אותך"
המכתב של טראמפ לאברך צילום: באדיבות המצלם

אברך בשם אברומי געטץ מארה"ב, מי שמוכר כאחיו של העסקן מרדכי געטץ, הסובל בחודשים האחרונים ממחלת הסרטן, הופתע לקבל מכתב אישי מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שאיחל לו רפואה שלמה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במכתבו של נשיא ארה"ב שנכתב על דף רשמי של הבית הלבן, כשחתימתו של הנשיא מתנוססת בסופה, נכתב: "הצטערנו לשמוע על המחלה ממנה אתה סובל, המחשבות והתפילות שלנו הם על הזמנים הקשים שאתה עובר, מקווים שתמצא נחמה ביחס שאתה מקבל מחברים ומהמשפחה, אנחנו מאחלים שתמשיך להתחזק עם האנשים שסביבך, אלוקים יברך אותך".

על החתום, דונלד ג'יי טראמפ ומלאניה טראמפ.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שעומדים מאחורי המהלך, הם חבריו הקרובים של אברומי, איש הנדל"ן דוב בלייך והמפיק אייזיק גפן, אשר הפעילו את קשריהם וביקשו מפוליטיקאים ואישי ציבור שונים, כמו גם ממושל ניו יורק, אנדרו קומו, שישגרו לו מכתבי חיזוק ועידוד, שבוודאי ייטיבו עמו בעת סבלו.

"תמשיך להלחם נגד המחלה, ושיהיה לך כח להמשך ההתמודדות", כתב לו המושל אנדרו קומו, "אנחנו שמחים שאתה מוקף בחברים ובמשפחה שתומכים בך, אנחנו כל הזמן חושבים עליך". כתב לסיום.

יצוין, כי אנדרו קומו כמו הנשיא טראמפ, אוהב ישראל מושבע, התומך בה ללא סייג בכל נושא ועניין.

דונאלד טראמפ אברומי געטץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד