ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לאחר שבועות של דריכות

הרישום בגבעה: 270 בחורים התקבלו לספינת הדגל

שמותיהם של למעלה מ-600 בחורים שחשקה נפשם ללמוד בשיעור א' בישיבת פוניבז', עלו היום על שולחנם של קברניטי הישיבה. בסיום הישיבה, בה נבחן כל שם ושם, התקבלו 270 בחורים וההודעה נמסרה מידית להוריהם

בניין ישיבת פוניבז'
בניין ישיבת פוניבז'

דריכות שיא שררה בשבועיים האחרונים בעולם הישיבות לקראת התוצאות של הבחינות בישיבת פוניבז' לזמן אלול הבא.

שמותיהם של למעלה מ-600 בחורים שחשקה נפשם ללמוד בשיעור א' בישיבת פוניבז', עלו היום על שולחן ישיבת צוות הישיבה, שנערכה בצהריים בביתה של הרבנית כהנמן, אמו של נשיא הישיבה הגר"א כהנמן.

ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין

בישיבה השתתפו ראשי הישיבה הגרי"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי, נשיא הישיבה הגר"א כהנמן, ושאר רבני הישיבה הגר"ד לוי, הגר"ד מילר, הגרח"פ ברמן, הגרי"ש מלר, והמשגיח הגרא"א קלרמן, וכן אנשי הצוות העמלים על בדיקת טיב הבחורים הנבחנים לישיבה, הרב מנחם אסחייק, והרב זליג דיסקין. 

במהלך הישיבה עברו רבני הישיבה על כל שם ושם, בכדי לברר האם מקומו יהיה בישיבה, ובסופה הוחלט על 270 בחורים שיחבשו את ספסל הלימודים בספינת הדגל. 

ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי

בתחילת הישיבה נשא דברים ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שמסר דברי הדרכה על צורת הקבלה לישיבה, ראש הישיבה העניק מספר הכוונות על צורת בן ישיבה. 

רבני ישיבת פוניבז' בדרכם לישיבת צוות

ההורים שבניהם נבחנו בישיבה, קיבלו הודעה מידית על ההחלטה, כך גם ישיבות רבות שחיכו לסיום ישיבת הרבנים כדי לקבל את הרשימה של אלו שלא התקבלו לפוניבז'. כאשר בדרך כלל מדובר במאות בחורים, המובחרים ביותר של עולם הישיבות הקטנות, שמפאת חוסר מקום לא יוכלו ללמוד בישיבת פוניבז'.

ישיבת פוניבז רישום לישיבות קבלת תלמידים בחינות לישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד