י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרטים חדשים

איימו על הטייס ברצח וחילצו את הפושע

מזה חמישה ימים מסתתר לו האסיר המסוכן שהתחפש בעבר לחרדי וחי בישראל בזהות בדויה | כ-2,900 שוטרים מחפשים אחריו ועדיין לא מצאוהו | בינתיים, מתבררים פרטים חדשים לגבי החילוץ הנועז באמצעות מסוק משנות ה-60

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה צילום: pixabay

פרטים נוספים פורסמו בצרפת לגבי הבריחה הנועזת של האסיר המסוכן מהכלא השמור ליד פריז. בתחילת השבוע נמלט מכלא שמור ביותר פושע ידוע לשמצה ברחבי צרפת, מי שהתגורר בעבר בישראל והתחפש לחרדי כדי להסתתר מהאינטרפול שהיה בעקבותיו, מסתבר, כי חבריו עשו הכל כדי לחלצו ובינתיים הם גם הצליחו.

על פי הפרטים החדשים, חבריו של הפושע רדואן פאיד, הכריחו טייס להמריא עם מסוק ממנחת מסוקים, תוך ששניים מהם מאיימים עליו בנשק, והבהירו לו כי יש כמה אנשים עם נשק שנמצאים מחוץ לבית שלו, ואם הוא לא יחלץ את "החבר" שלהם, הם ירצחו את משפחתו. הוא ניסה כמה פעמים להתניע את המסוק הישן משנות ה-60, אך התקשה. הפושעים נלחצו, היכו אותו בראשו והוא איבד את ההכרה לכמה דקות, כשהוא התאושש הוא הצליח להתניע את המסוק. הם טסו עמו אל חצר הכלא ושם הם חילצו את האסיר המסוכן, לאחר שהשלימו את המבצע בהצלחה, הם שיחררו את הטייס עם נחיתתו, ולאחר כמה שעות המסוק נמצא שרוף.

כזכור, כפי שפורסם בין הייתר ב'בחדרי חרדים', פושע צרפתי רדואן פאיד, נמלט ככל הנראה כשהוא מחופש ליהודי חרדי, עם מסוק חטוף מבית כלא שמור בצרפת, והאינטרפול בעקבותיו, חשש שינסה להגיע לישראל מחופש לחרדי.

זוהי בריחתו השנייה, הפעם הקודמת הייתה לפני חמש שנים, ולקח לרשויות ששה שבועות למצוא אותו.

שר המשפטים של צרפת אמר ביום שלישי כי כמה מזל"טים נצפו באזור כלא ריאו מדרום לפריז, לפני כמה חודשים. הוא העריך שהם קשורים לבריחה של רדואן פאיד ביום ראשון האחרון.

ראש ממשלת צרפת, אדוארד פיליפ אמר בהצהרה לתקשורת, כי 2,900 שוטרים מחפשים אחר פאיד במסגרת המרדף חסר התקדים.

"כוחות המשטרה מגויסים במלואם כדי למצוא את האדם הזה", אמר פיליפ לתקשורת בצרפת. "אנחנו יודעים שהוא מסוכן. אנחנו יודעים שהוא אדם נחוש ואנחנו רוצים למצוא אותו בהקדם האפשרי".

פאיד, בן 46, דובר השפה העברית, מספר בביוגרפיה שלו, כיצד התלבש בעבר כמו יהודי חרדי בשנות ה-90, וחי בישראל בזהות בדויה, ובעזרת התחפושת הצליח להתחמק משוטרים, כך דווח ב"איבנינג סטנדרד" הבריטי.

הרשויות בצרפת חוששות כי הוא ינסה להגיע לישראל בזהות בדויה, לאחר שבאירופה יהיה לו קשה יותר להסתתר.

רדואן פאיד אסיר נמלט בריחה מהכלא מרדף מחופש לחרדי צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד