ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק התקבל לברכה אצל הגר"י שיינר

במהלך ביקורו של מנכ"ל 'בית חם' הרב אריה מונק התעניין ראש הישיבה על פרטי הפעילות בדגש על קו הייעוץ הטלפוני במסגרתו מעניקים אנשי מקצוע בתחום הטיפול את המענה הראשוני • על השולחן לובנו סוגיות הלכתיות והשקפתיות הנוגעות לפעילות העמותה כשראש הישיבה מעניק את הכוונתו

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק התקבל לברכה אצל הגר"י שיינר
מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק התקבל לברכה אצל הגר"י שיינר צילום: יח"צ

ראשי ומנהלי עמותת 'בית חם' הנוהגים להיוועץ ולקבל את הכוונת גדולי ישראל בפעילותם, נכנסו באחרונה להתייעצות ממושכת אצל ראש ישיבת קמניץ הגר"י שיינר חבר מועצת גדולי התורה.

הביקור במעונו של ראש הישיבה בא לאחר כאשר מספר נושאים הדרושים ליבון הלכתי והשקפתי נדרשו לבירור. מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק ואיתו ר' מנחם ברקוביץ מנהל מערך המרפאות של 'בית חם' נכנסו אל ראש הישיבה ודנו עמו בסוגיות שעלו על שולחנם.

במהלך הביקור הועלתה סוגיית הקשר בין בעיות קשב וריכוז אצל ילדים לבין תופעת הנשירה, ולובנו הדרכים על מנת לסייע במניעת התופעה על ידי טיפול רגשי מקצועי ודיסקרטי כפי הניתן במרפאות 'בית חם'.

הרב אריה מונק הציג בפני ראש הישיבה את הפעילות הענפה בקו הייעוץ של בית חם אשר מעניק מענה מקצועי לכל הפונים לגברים ע"י גברים, ולנשים ע"י נשים, באמצעות אנשי מקצוע שהוכשרו להעניק סיוע טלפוני ראשוני. על אנשי המקצוע נמנים פסיכיאטרים פסיכולוגים עובדים סוציאליים ומטפלים נוספים בתחום הנפש.

הגר"י שיינר העניק את דעתו, דעת התורה, על הנושאים שהועלו והעביר את ברכתו ועידודו הרב לעוסקים במלאכה ובראשם הרב מונק שחולל מהפכה בתחום בריאות הנפש אצל ציבור שומרי התורה והמצוות.

בית חם שהוקם על ידי ר' שמואל מונק הפועל בתחום בריאות הנפש מזה ארבעים שנה והיה הראשון שפעל בתחום בציבור החרדי ומאגד בתוכו את כלל שירותי בריאות הנפש באמצעות רשת מרפאות בפריסה ארצית בהם ניתנים מגוון שירותי בריאות הנפש . המטופלים כולם זוכים לטיפול מקצועי ודיסקרטי המותאם במיוחד אף לאורח החיים החרדי.

בנוסף לכך מפעיל בית חם מערך שיקום רחב כאשר בסניפי מערך השיקום של בית חם מטופלים מידי יום כ-1200 משוקמים שזוכים לשיקום באמצעות מערך התעסוקה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד