י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התפללו

פעוטה חרדית נפגעה מרכב: נלחמים על חייה

בת שנה וחצי נפגעה מרכב בעיר העתיקה בצפת. על פי האבחון הראשוני בזירה עלה כי מצבה בינוני, אולם בחדר המיון בבית החולים זיו בצפת, אובחן מצבה כקשה מאוד וכי "הרופאים נלחמים על חייה" | מהחקירה הראשונית עולה, כי ככה"נ אביה נהג ברכב הפוגע

פעוטה חרדית נפגעה מרכב: נלחמים על חייה
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פעוטה בת שנה וחצי נפגעה מרכב בעיר העתיקה בצפת. מתנדבי רפואת חירום של 'איחוד הצלה', העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ואמבולנס של מד"א פינה אותה לבית החולים זיו בצפת, כשמצבה מוגדר בינוני על פי האבחון הראשוני בשטח.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 08:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על הולכת רגל שנפגעה מרכב ברחוב האר"י בצפת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח זיו פעוטה כבת שנתיים במצב בינוני עם חבלות בכל חלקי גופה.

נתן מירב חובש ביחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' סיפר: "בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לפעוטה כבת שנתיים שנפצעה באורח קשה. לאחר מכן הפעוטה פונתה באמבולנס איחוד הצלה לעבר ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו כשהיא סובלת מחבלות ופציעות קשות בראשה ובפלג גופה העליון".

אולם, מבית החולים 'זיו' בצפת, נמסר כי, לחדר המיון הובאה ע"י מד"א, בת שנתיים, שנפגעה מרכב נוסע ברחוב האר"י בצפת. טופלה בחדר טראומה ע"י צוות רפואי מורחב, עם פגיעה רב מערכתית, דימום פנימי קשה ואיבוד הכרה ונשימה. עברה החייאה והובהלה דחוף לחדר הניתוח, במצב קשה מאוד, כאשר הרופאים נלחמים על חייה.

מהמשטרה נמסר כי מפרטים ראשונים של החקירה עולה כי ככל הנראה אביה של הפעוטה פגע בה וכי החקירה בעיצומה.

צפת פעוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד