י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מקרה יוצא דופן

ראש הממשלה הטורקי יצא ושכנע את המתאבד • צפו

מחזה יוצא דופן נקלט בעדשות כלי התקשורת הטורקית: ראה"מ שהיה בדרכו לאירוע, עודכן כי אדם מנסה לקפוץ מהגשר בו הוא נוסע כעת. הוא יצא אליו, חיבק אותו והצליח להניא אותו מהמעשה

ראש הממשלה הטורקי יצא ושכנע את המתאבד • צפו
ראש הממשלה הטורקי צילום: צילום מסך

ראש ממשלת טורקיה שכנע אדם שעמד לקפוץ מגשר באיסטנבול ביום שבת האחרון, שלא לקפוץ. הגשר שנקרא "גשר קדושי 15 ביולי" מקשר בין הגדה האירופאית של איסטנבול לגדה האסייתית.

על פי הדיווח בתקשורת הטורקית, ראש הממשלה בינאלי ילדרים, שבדיוק היה בנסיעה על הגשר, ראה את ההתקהלות והתעניין מה קרה, כשסיפרו לו, הוא ביקש לצאת מהרכב ולשכנע את האיש שלא יקפוץ אל מותו, האיש חזר חזרה לתוך הכביש, כשהוא מחובק בזרועותיו של ראש הממשלה, שהיה מוקף עדת צלמים.

ילדרים לקח אותו אל רכבו, שם דיבר דובב אותו במשך זמן קצר, ראש הממשלה הציע לו מים, ושמע ממנו על הסיבה שהוא רצה לקפוץ אל מותו, האיש סיפר כי הוא בן 40 ועקב בעיות עם אחים שלו, הוא רוצה לסיים את חייו.

"אל תכניס כאלה דברים למוח שלך" אמר לו ראש הממשלה, "אנחנו מוסלמים, אין סיבה לאלץ אותנו לסיים את חיינו, כולנו מדי פעם עם קשיים, מה שאנחנו צריכים לעשות במצבים כאלה, זה לתפוס את אלוקים ולהתמודד, אל תדאג הדברים יהיו טובים יותר", הוסיף ילדרים.

ראש הממשלה לקח אותו איתו לאירוע אליו היה בדרכו, כדי לעודד את רוחו, האיש קיבל טיפול מרופאו של ילדרים לאחר שנפצע בניסיון לעבור את הגשר, התיעוד הפך ויראלי ברשתות החברתיות, כשגולשים טוענים כי כל האירוע היה מבוים, בעיקר בשל הימצאותם של כל כך הרבה צלמים, כשהתגובות ברשת הן, מאיפה צצה כל עדת הצלמים.

טורקיה ניסיון התאבדות גשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד