י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ההקלטה מעוררת סערה

אלקין זועם: "מגנה בתוקף. רה"מ לא בובה"

הקלטת בה נשמע יועצו הבכיר של שר הביטחון מתכנן עם המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון כיצד לפגוע במועמד המתחרה זאב אלקין בדרכו לכיבוש ראשות העיר - מעוררת סערה • אלקין: "לשמוע את זה מהיועצים של שותף בכיר בקואליציה שככה מתייחסים לראש הממשלה שלי, לי זה מאוד הפריע"

אלקין זועם: "מגנה בתוקף. רה"מ לא בובה"
זינדל פלאש90
הקלטת בה נשמע יועצו הבכיר של שר הביטחון מתכנן עם המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון כיצד לפגוע במועמד המתחרה זאב אלקין בדרכו לכיבוש ראשות העיר - מעוררת סערה בליכוד וברחוב החרדי.
בהקלטה שהועברה בטעות ע"י אבי אבוחצירא, יועצו הבכיר של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, נשמע אבוחצירא מדבר עם אחד מאנשי הקמפיין של משה ליאון שהציג בפניו חשש כי הרחוב החרדי נסחף אחרי מועמדותו של אלקין: "היה רגע שחשבתי שזה לא נורא, זה בסדר. אבל עכשיו אני חושב שברחוב החרדי זה יכול להחליש, אלא אם אתה חושב אחרת". אבוחצירה מצידו הסכים לדברים ואמר, "מאוד יחליש, בשלב הזה מאוד יחליש". הדובר האלמוני ציין, "באים ואומרים 'הליכוד עם אלקין'. ליצמן יתחיל לחשוב פעמיים", ולא יתמוך בליאון.
בנקודה הזו הציע יועצו הקרוב של ליברמן שישב לשיחה עם משה ליאון כי, "המטרה זה משיכת זמן. גם אם מגיעים ל-20 (ביולי) זה המטרה, משיכת זמן. ככל שתמשוך זמן, תצליח להחדיר לביבי את הקטע שבאמת יש דיל על הראש שלו".
כאמור, ההקלטה הזו עוררה זעם רב בקרב בכירי הליכוד, וגם ברחוב החרדי, זאת לאחר שליאון הצהיר כי אין לו קשר עם מפלגת 'ישראל ביתנו' והשר אביגדור ליברמן לאחר שהאחרון פגע ברגשות החרדים והפגין נגד חוק המרכולים בעיצומה של השבת.
המועמד לראשות העיר ירושלים השר זאב אלקין הגיב היום (שלישי) להקלטות, בראיון לגל"צ. "אני חייב לומר שנדהמתי אתמול מהפרסום ומאוד הצטערתי". לדברי אלקין, "מאוד כאב לי מהיחס המזלזל לראש הממשלה. הוא לא בובה שצריך לשתול לו רעיונות ולתמרן אותו מפה ומשם".
אלקין הוסיף, "לשמוע את זה מהיועצים של שותף בכיר בקואליציה שככה מתייחסים לראש הממשלה שלי, לי זה מאוד הפריע בחוסר הכבוד". אלקין ציין עוד כי, "כמובן גם הפריע לי הניסיון והמאמץ הזה להפריע ולהתערב בעניינים פנימיים, בסניף הליכוד, כנראה שמישהו מאוד מאוד מפחד מההתמודדות שלי, אבל אני מתמודד ואני מגנה בתוקף את כל מעורבות של מפלגות אחרות בתוך הליכוד וניסיון לבחוש בתוך הליכוד".
מסיעת ישראל ביתנו מסרו בתגובה לפרסום ב'החדשות': "מדובר בשיחת סלון בין חברים בזמן המונדיאל. לא נתמוך באף מועמד".
ממטה משה ליאון מסרו בתגובה: "תמוה בעינינו שאתם מגלים עניין בשיחת סלון במהלך מונדיאל, ולא בקשר בין ברקת לאלקין".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד