י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא מפסיק להסתבך

תביעת ענק נגד הנשיא: לא שילם שעות נוספות

תושב ניו יורק הטוען כי שימש במשך כשני עשורים כנהגו האישי של נשיא ארה"ב כיום, דונלד טראמפ, מאשים את מנהיג העולם החופשי כי לא שילם לו שעות נוספות ותובע מאות אלפי דולרים

תביעת ענק נגד הנשיא: לא שילם שעות נוספות
רכב השרד של טראמפ, הידוע בכינויו 'החיה'

גבר מניו יורק, הטוען כי שימש כנהגו האישי של הנשיא טראמפ במשך יותר מ-20 שנה, תובע את החברה שבבעלות הנשיא בטענה כי לא שילמה לו על אלפי שעות נוספות של נהיגה. כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס

הגבר, שזוהה בשם נואל סינטרון, אמר כי החברה של טראמפ לא שילמה לו על 3,300 שעות נוספות בשש השנים האחרונות, כאשר מדובר רק בסכום השעות שהוא יכול לתבוע בגלל חוק התיישנות. בנוסף הוא תובע את החברה, שלא העניקה לו העלאה "משמעותית" במשך 12 שנים.

בנוסף, תובע סינטרון על נזקים שלא פורטו, כולל פיצויים על הפרות לכאורה של חוקי העבודה הפדרליים. לדבריו, 3,300 השעות הנוספות לבדן שוות יותר מ-178 אלף דולר, בשיעור של 54.09 דולר לשעה.

החברה של טראמפ לא הגיבה לעיתונאים שפנו לבקש תגובה, יש לציין כי הנשיא עצמו לא נכלל בכתב התביעה, שהוגש רק נגד החברה.

התביעה הוגשה לבית המשפט העליון של מדינת ניו יורק במנהטן. סינטרון טוען שעבד כנהג עבור טראמפ, בני משפחתו ועסקיו במשך יותר מ-25 שנה, ממוצע של 50 עד 55 שעות לשבוע.

הוא אמר שהוא הפך לחלק מאנשי האבטחה של טראמפ לאחר שהשירות החשאי לקח על עצמו את האחריות לנהיגה ב-2016, ברגע שטראמפ הכריז על מועמדות לנשיאות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד