י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת הבחירות המקומיות: הש"סניקים עלו לחכם שלום

ראשי ש"ס בראשון לציון ובבת ים התברכו אמש במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, לקראת הבחירות המקומיות שייערכו בחודש חשוון • ראש הישיבה חכם שלום כהן לנציגים: ״בערים מעורבות החשיבות לחיזוק הנציגות כפולה ומכופלת״

לקראת הבחירות המקומיות: הש"סניקים עלו לחכם שלום
חכם שלום צילום: יעקב כהן

בש"ס מעלים הילוך לקראת הבחירות המקומיות שיערכו בתחילת חודש חשוון, ובשבועות הקרובים צפויים נציגי ש"ס מרחבי הארץ לעולות למעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן לקבל את ׳ברכת הדרך׳.

השבוע, עלו למעונו של נשיא המועצת נציגי ש"ס בבת ים רפי ברנז, ויו"ר המועצה הדתית בבת ים בנימין אלחרר וכן יו"ר תנועת ש"ס בראשון לציון הרב אריה כהן שהגיעו להתברך אצל נשיא המועצת.

יו"ר ש"ס בבת ים ברנז שטח בפני נשיא המועצת את הפעילות של הסיעה המקומית בקדנציה האחרונה בבת ים, את ההתפתחות האדירה של מוסדות החינוך ושיעורי התורה בעיר, וציין את הוראתו של חכם שלום שלא לאשר את בניית האיצטדיון העירוני אם לא יותנה שייסגר בשבת, ואכן כך היה, ומועצת העיר אישרה בחוזה שכך יהיה.

יו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר סקר את הפעילות בענייני הדת בעיר, בהם הקמה ושיפוץ מקוואות הטהרה בעיר, ואת ההישג העצום של מינוי רב לעיר בת ים אשר משרה בעיר אוירה דקדושה ותורם מאוד להתפתחותה הרוחנית של העיר.

נשיא המועצת השמיע בפני הנציגים את חשיבות הבחירות ואמר כי, "חובה קדושה לחזק את כוחה של ש"ס בכל הארץ, והחובה כפולה ומכופלת בערים מעורבות, בהן אם לא יהיה מספיק כח עלולים ח"ו לפרוץ גדרות ראשונים. וכי כל הקמתה של תנועת ש"ס הייתה כדי להרבות תורה קדושה וטהרה ע״י שיעורי תורה ומוסדות חינוך".

כאמור, גם יו"ר ש"ס בראשון לציון הרב אריה כהן הגיע למעונו של נשיא המועצת. והתייעץ במשך שעה ארוכה עם ראש הישיבה על הנושאים השונים העומדים על הפרק, ועל סוגיית חילולי השבת אשר עולה לדיונים במועצת העיר. כמו כן סקר הרב אריה כהן את פעילות הסיעה בעיר.

נשיא המועצת אמר כי, "בעיר כמו ראשון לציון יש חשיבות עצומה לכל קול וקול. כל אדם מחפש להשקיע בחיים במקום הבטוח ביותר. וזה ההשקעה הבטוחה ביותר המקנה זכויות בכל הקמת מוסדות התורה וחיזוק הטהרה והקדושה בעיר. זוהי הזכות הגדולה ביותר לעם ישראל".

חכם שלום שס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד