ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אטרקציות בצפון לחופש הגדול: המלצות אתר צימר לקיץ

אטרקציות בצפון לחופש הגדול: המלצות אתר צימר לקיץ

החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת לקחת חופש מהעבודה ומעיסוקי היום-יום ולהקדיש כמה ימים לבילוי משפחתי משותף

אטרקציות בצפון לחופש הגדול: המלצות אתר צימר לקיץ

מה יותר כיף מאשר לטייל עם כל המשפחה בארץ היפה שלנו? ובכן, לטייל עם כל המשפחה בצפון היפה שלנו. לשם כך ריכזנו עבורכם 5 אטרקציות מומלצות בצפון, שתוכלו לבלות בהן עם הילדים ולהצליח ליהנות גם בעצמכם מהחופש הגדול.

פארק היורה • גן גורו • ניר דוד

בין שבילי המבוך, מוצבים דינוזאורים בעלי כושר תנועה וקול והמבקרים ינסו לגלותם בין השאר בעזרת הקולות שהם מפיקים. אחדים מהדינוזאורים אפילו מדברים! ומספרים בשפה יומיומית, בהומור ובחרוזים על עצמם לעומת הדינוזאורים האחרים במבוך.  מתקני הפעלה אינטראקטיביים נוספים הקשורים לעולם הדינוזאורים מחכים למבקרים ברחבי המבוך וכמובן גם שלטי הסבר.

שייט קיאקים בירדן

האטרקציה המרכזית של הקיץ היא כמובן שייט על מימי הירדן  ונחל שניר הקרירים. קייקי הגושרים וקייקי כפר בלום שבגליל מציעים לכם את החוויה הרטובה לכל גיל. מסלולי שייט לזאטוטים, מסלולי שייט למשפחות וכמובן מסלול שייט אתגרי. בין לבין ניתן לשלב עם אטרקציות נוספות כמו טיולי אופניים בעמק החולה, רכבל צוק מנרה ועוד. מתחמי השייט מציעים גם חניוני לילה צמודים (קמפינג) מגודרים עם מגוון שירותי חשמל ומים ובמחירים נוחים.

מתחם טיולי הדן • נחל דן

אם אתם יותר בעניין של טיולי טבע, מתחם טיולי הדן הוא בדיוק בשבילכם. המתחם נמצא בלב אחד האזורים היפים בצפון והוא מציע חוויה ישראלית טבעית, המוקפת בנחלים, מטעים ופרדסים. מומלץ לבקר במקום בעיקר בשעות אחר הצהריים, אז מזג האוויר הרבה יותר נעים ואפשר ליהנות מטיול אופניים/אופניים חשמליים, טיול ברכבי גולף או באופני שטח באזור נחל דן וקיבוץ דפנה. תוכלו גם פשוט ליהנות מהאווירה הנעימה ולהשתכשך במים הקרירים.

מיני גולף • מושב פרוד

במושב פרוד הקסום שבגליל העליון תמצאו אתר מיני גולף שיש בו הרבה מעבר למיני גולף. אז מלבד המשחק המהנה שבנוי מ-18 תחנות שונות ומדמה משחק גולף של ממש, תמצאו גם פיינטבול, מתקנים מתנפחים, מבוך, עמדות יצירה, חדר משחקי חשיבה, באולינג שטח וגלידריה אחת מצוינת המציעה גלידות טבעיות מעולות. בקיץ הפארק פתוח גם בשעות הערב ואין ספק שזו הזמדנות מצוינת גם ליהנות מיופיו של הגליל וגם לחדד את כישוריכם בגולף.

בוסתן בראשית • קיבוץ עין זיוון

מה יותר כיף מלאכול דובדבנים? לאכול דובדבנים שקטפנו לגמרי לבד. בבוסתן בראשית שנמצא בקיבוץ עין זיוון שבגולן, זה אפשרי. במהלך הקיץ ייפתח בבוסתן הפנינג לכל המשפחה, בו תוכלו לקטוף דובדבנים עסיסיים ומשובחים וליהנות מפעילויות נוספות כמו תערוכת כלים חקלאים מרתקת, דוכני שזירת פרחים, צמות וקעקועים, פינת חי, מתקנים מתנפחים וסדנאות ייחודיות לילדים כמו סדנה להכנת עפיפונים וסדנת פאי דובדבנים.

פתחנו לכם את התיאבון לחופשה בצפון? מעוניינים לבקר ביותר מאטרקציה אחת? ארזו מזוודה והזמינו צימר בצפון ללילה אחד או שניים, שיהפכו את החופשה המשפחתית שלכם למושלמת.

 

נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד