י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סערת המזוזה הצרפתית: החברה חזרה בה - והתנצלה

לאחר שדרישתה של חברת ניהול הדירות מהמשפחה היהודית להסיר את המזוזה - עוררה סערה, החברה התקפלה, חזרה בה מדרישתה ופירסמה התנצלות, כך מדווח לראשונה אתר 0404

סערת המזוזה הצרפתית: החברה חזרה בה - והתנצלה
קובי גדעון, פלאש 90

לאחר שדרישתה של חברת ניהול הדירות מהמשפחה היהודית להסיר את המזוזה - עוררה סערה, החברה התקפלה, חזרה בה מדרישתה ופירסמה התנצלות, כך מדווח לראשונה אתר 0404.

כפי שדווח ב'בחדרי', זוג יהודים מבוגרים ממונטפלייר שבצרפת, קיבלו מכתב מהחברה שמנהלת את הדירות בקומפלקס בו הם מתגוררים, במכתב נאמר כי הם חייבים להסיר את המזוזה, הסיבה "אין לשים חפצים פרטיים בשטח ציבורי". 

במכתב נאמר כי: "במהלך בדיקה שנערכה ב-5 ביולי בנכסי החברה, התגלתה מזוזה על משקוף הדלת, אנו מזכירים לכם כי אין להציג אובייקט אישי באזורים ציבוריים, ולכן אנחנו מבקשים להעביר את המזוזה לחלק הפנימי של המשקוף, תודה על ההבנה".

התושבים ההמומים סיפרו כי מבעלי דירות אחרות, שגם אצלן היו אביזרים שונים מחוץ לדלתות, החברה לא ביקשה להזיז או להסיר, מספר עיתונאים שפנו לחברה לתגובה לאחר הידיעה, קיבלו את התגובה "אין תגובה".

כאמור, לאחר שהסיפור פורסם ועורר סערה ציבורית, הזוג קיבל מכתב מהחברה כי הם יכולים להשאיר את המזוזה, והחברה התנצלה על המכתב, וחזרה בה מהדרישה אותה לא היתה מעזה לדרוש ממשפחה מוסלמית.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד