י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
העתירו לרפואתו

העתירו: האדמו"ר מהורדנקא עובר ניתוח לב מסובך

הרבי, מהאדמו"רים המפורסמים בעולם, הידוע כעשיר גדול ומסייע רבות לעניינים שבקדושה בעולם החסידות, לקהל בלבו ועובר ניתוח מסובך. הציבור נקרא להתלל לרפואתו השלמה של האדמו"ר רבי יצחק אריה בן חנה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל

העתירו: האדמו"ר מהורדנקא עובר ניתוח לב מסובך
הרבי מהורדנקא

האדמו"ר מהורדנקא אושפז בתחילת השבוע בלונדון, לאחר שלקה בלבו. בשבת האחרונה עוד היה בביתו במנצ'סטר, שם לא חש בטוב והוא הובהל לבית החולים שם עבר סדרת בדיקות ואף שוחרר לביתו.

ביום שני הגיע לבית החולים בלונדון, שם לאחר התייעצות רפואית הוחלט על ניתוח לב מסובך.

היום (רביעי), בשעות אלו, עובר הרבי ניתוח ובבית מדרשו, הורדנקא שבמנצ'סטר, מתפללים לשלומו של הרבי כל העת - באמירת פרקי תהילים.

גם בחסידות תולדות אהרן הוכרז על עצרת תפילה בשעת הניתוח, לרפואתו של הרבי. בהודעה שפורסמה בחסידות נאמר: "אדמו"ר מהורדענקא עובר עכשיו ניתוח לב פתוח. הניתוח התחיל בשעה 6 שעון א"י, וזה לוקח בערך 6-8 שעות. הניתוח הוא בלונדון".

"כן יצאו אנ"ש להתפלל לשלומו אצל ציון כ"ק מרן אדמו"ר זצוק"ל בהר הזיתים ושם אמרו כל התהילים ואח"כ התפללו אצל ציון שמעון הצדיק וכן התפללו בשעת תחילת הניתוח בצפת ובמירון ובטברי'ה. ויה"ר שיתקבלו תפילותינו ברצון ושיהיה לו רפו"ש".

הרבי מהורדנקא, מהאדמו"רים המפורסמים בעולם, נחשב לעשיר גדול ובביתו מתארחים רבים. זאת, לצד עזרה לעולם החסידות כל העת. אחיו הוא הדיין החיד"א וייס מאנטוורפן.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה של האדמו"ר רבי יצחק אריה בן חנה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד