י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מסית ומדיח חוטא ומחטיא"

הרבנים מאיימים לערוך קללת "פולסא דנורא" לח"כים החרדים

בעוד חוק הגיוס יורד מסדר היום הציבורי ונדחה למועד בלתי ידוע, זאת בתקווה שבג"צ יאשרר בפעם המי יודע כמה את דחיית חקיקתו, רבני נטורי קרתא מאיימים לערוך קללת 'פולסא דנורא' לחברי הכנסת החרדים. ומכנים את ח"כ משה גפני כמי שעומד בראש והמוביל את חקיקת החוק

הרבנים מאיימים לערוך קללת "פולסא דנורא" לח"כים החרדים
חרדים במאה שערים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שחוק הגיוס יורד מסדר היום הציבורי, רבני נוטרי קרתא חתמו בימים האחרונים על קול קורא נגד חברי הכנסת החרדים, הפועלים לחוקק את חוק גיוס החרדים לטענתם, ואף מאיימים לקלל את חברי הכנסת החרדים ב"פולסא דנורא".

את ה'קול קורא' שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', פותחים הרבנים בדברים כדלהלן, "חרם חמור, חיל ורעדה אחזתנו על השמועה הנוראה כי באה על חילול כבוד שמיים ותורתו הקדושה בכל העולם כולו באופן מבהיל ונורא, על השמדת עם ה' ותורתו הקדושה, לקרוע את התורה ולהשמיד ולהרוג ולאבד את עם ה' על מזבח המדינה הציונית הארורה הכופרת בה'." כותבים רבני נוטרי קרתא.

עוד כותבים הרבנים, כי הדבר מגיע בעקבות "בחוקקם חוק גיוס חרדים למסור ולשלוח רבבות עמך בית ישראל לשמד הצבא, ובכל אופנים ובכל דרכים אכזריים מתוחכמים שונים ומשונים, כמו הקנטוניסטים"

הרבנים כותבים כי, "העומד בראש והמוביל הוא ח"כ משה גפני", אשר לטענתם "מסית ומדיח חוטא ומחטיא שגם הכריז בריש גלי שחוק הגיוס לצבא השמד הוא טוב ועושה פעולות לחוקק חוק גיוס חרדים לצבא השמד הטמא והמזוהם והמתועב והכופר בה' ובתורתו הקדושה".

וכאן הם מגיעים לאיום, "באם יעבור חוק הגיוס אפילו בהעמדת פנים כאילו התנגדו הח"כים החרדים הרי אז הוא ושותפיו ותומכיו מנודים ומוחרמים מעדת ישראל וצריך להתבדל ולהתרחק ממנו ומשותפיו ומתומכיו".

בנוסף מאיימים על חה"כ גפני, "כי באם לא יפסיקו במעשיהם הפשעים הנוראים האלו הרי ההכרח לדון במותב לעשות פולסא דנורא עליהם".

נטורי קרתא קללה חוק הגיוס משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד