י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרשת המתנדב הגנב שנחשפה ב'בחדרי'

לא העבירה הראשונה שלו: מד"א סייע לחזק את החשדות נגד המתנדב

הבוקר הוגשה הצהרת תובע נגד מתנדב מד"א תושב בני ברק שנכנס לבית משפחה וגנב ממנה כסף בעצם יום השבת האחרונה | מעצרו הוארך עד ליום ראשון • מד"א סייע לבסס את החשדות • השופט ציין בדיון כי יש לו עבר בעבירות רכוש • פרקליטו ל'בחדרי': "אני סבור שלאחר הגשת כתב האישום וכשנחשף למלוא חומר החקירה נצליח להוכיח לבית המשפט את חפות החשוד".

לא העבירה הראשונה שלו: מד"א סייע לחזק את החשדות נגד המתנדב
מתנדב מד"א החשוד בגניבה צילום: המצלם

חמישה ימים לאחר מעצרו, הוגשה הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד ליום ראשון, של מתנדב מד"א החשוד כי פרץ לדירה ממנה פינה בני משפחה, בשבת.

לבית משפט השלום בתל אביב הובא היום (שישי) בשנית, חשוד בפריצה לדירה של בני זוג צעירים בבני ברק, וגניבת סכום של כ-2,000 שקלים, אותם חסכו לתשלום עבור שכר דירה. סיפור שנחשף השבוע לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

התיעוד שנחשף לראשונה ב'בחדרי'

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי החשוד, מכחיש את החשדות נגדו ובאמצעות פרקליטו עו"ד ליאור פרץ, הציג פלט שמוכיח שבליל שבת בשעה 3:50 הגיע האמבולנס לתחנה, ובשעה 4:07 כבר יצאו לקריאה נוספת. לטענתו, בטווח זמן זה, להספיק לעזוב את התחנה, להגיע לכתובת הדירה, לשהות בה כמה דקות ולחזור - לא שייכת.

לעומת זאת, כפי שאמרו בהנהלת מגן דוד אדום מהרגע הראשון, היה חשד לגביו ועובד מד"א העיד כי בטווח זמנים זה, החשוד עזב את התחנה. אם לא די בכך, משטרת מרחב דן ביקשה לחדש שני הליכים בעניינו של החשוד שהוחלט לחדש בהם את ההליכים.

נוכח דברים אלה, ועם הגשת הצהרת תובע על ידי חוקרי המשטרה, לקראת הגשת כתב אישום נגד החשוד, השופט שמאי בוקר החליט להאריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון.

"הבאתי בחשבון את העובדה כי לחשוד, שהוא מתנדב מד"א, יש עבר בעבירות רכוש, ועל כן לא מצאתי לבדוק עתה את שחרורו למעצר בית" אמר השופט בהחלטתו.

בנוסף, התייחס לטענת עו"ד ליאור פרץ על המרחק בין התחנה לבית שנפרץ, ואמר כי "מעיון במפה עולה כי המרחק בין תחנת המד"א לדירה הפרוצה, הוא כזה שיכול לכאורה לאפשר את ביצוע העבירה, בניגוד לטענת החשוד".

עו"ד ליאור פרץ

פרקליטו של החשוד, עו"ד ליאור פרץ, אמר ל'בחדרי חרדים': "כבר במהלך הדיון הצגתי לבית המשפט את קיומם של קשיים משמעותיים בראיות הקיימות בתיק". עוד הוסיף, "אני סבור שלאחר הגשת כתב האישום וכשנחשף למלוא חומר החקירה נצליח להוכיח לבית המשפט את חפות החשוד".

ממגן דוד אדום נמסר "אנו רואים בחומרה רבה את החשדות המיוחסות שבוצעו לכאורה תוך ניצולה של מד"א לשם ביצוע פשע. עם היוודע החשד פעל מד"א כנדרש ממנו. משטרת ישראל עצרה את החשוד ופתחה בחקירה".

מתנדב חרדי גניבה הצהרת תובע הארכת מעצר עוד ליאור פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד