י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סכסוך החצרות - לביהמ"ש בישראל

הרבניות מבאבוב 45 בתביעה נגד קרית באבוב

הסכסוך בין חצרות הקודש באבוב ובאבוב - 45 הגיע לבית המשפט הישראלי, בתביעה שהגישו אשת הרבי מבאבוב - 45 ואחותה כנגד מוסדות באבוב. השופט דחה את בקשתן

הרבי מבאבוב - 45 וגיסו הגר"י רובין אב"ד הקהילה
הרבי מבאבוב - 45 וגיסו הגר"י רובין אב"ד הקהילה

הסכסוך בין חצר חסידות באבוב לחצר חסידות באבוב - 45 הגיע גם לבית המשפט בישראל: השופט איתן אורנשטיין דחה בשבוע האחרון את תביעתם של רעייתו של הרבי מבאבוב - 45 ואחותה הרבנית רחל רובין, אשת הרה"צ רבי יהושע רבין המשמש כאב"ד באבוב 45, שהגישו בקשה לפרק את חברת קרית באבוב בת ים העומדת תחת חסות מוסדות באבוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בתביעה שהגישו הרבנית רבקה אונגר, אשת הרבי מבאבוב - 45, ואחותה הרבנית רחל רובין, כנגד הרבנית מייזליש, בתו של האדמו"ר רבי שלמה מבאבוב זצ"ל, במטרה לפרק את החברה של המוסדות בבת ים.

לשאלת בית המשפט, מדוע התובעות לא התייצבו אם מדובר בפירוק חברה, השיב עורך הדין שמייצג את הרבניות כי הן אינן נשות עסקים שמבינות את העניין, ולכן סומכות על הרב סגל (הנגיד חנוך סגל, ראש הקהל של באבוב - 45 בארץ א.פ.), השוהה בישראל ומתמצא היטב בכל העניינים.

השופט, כאמור, דחה את בקשת הפירוק וזו נמחקה מהתביעה. בית המשפט אף ביקש לכנס אסיפה כללית של החברה בישראל, בהשתתפות כל הצדדים.

כזכור, מאז פרצה המחלוקת בין החצרות בארה"ב סביב השם "באבוב", הוסיפו לפני כמה שנים בחצר באבוב הרמ"ד את המספרים 45 לשמם, על פי פסק בית הדין שפורסם בעבר ב'בחדרי חרדים'.

באבוב באבוב 45 סכסוך בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד