י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בנט בשדרות: נתנגד להפסקת אש

הסלמה? צה"ל פרס סוללת כיפת ברזל בגוש דן

צה"ל הודיע רשמית על פריסת סוללת כיפת ברזל בגוש דן • השר בנט ביקר בשדרות ואמר: "נתנגד לכל הפסקת אש שמאפשרת לחמאס להתחמש מחדש לקראת עוד סבב. זו לא הפסקת אש, זה שובר חינם לעוד ועוד סבבים"

הסלמה? צה"ל פרס סוללת כיפת ברזל בגוש דן
סוללת כיפת ברזל צילום: פלאש 90

לאחר הערכת מצב שנערכה בצה"ל, הוחלט להציב סוללות כיפת ברזל גם במרחב גוש דן וכן לתגבר את הסוללות הקיימות ברחבי הדרום.

כמו כן, ביצע צה"ל גיוס מילואים נקודתי, על מנת לתגבר את מערך ההגנה האווירית. בצה"ל אמרו כי הם נחושים להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל וערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי.

מאז שעות הבוקר, צה"ל תקף שלושה פעמים משגרי עפיפוני ובלוני טרור, ועל פי דיווחי הפלסטינים נפצעו מספר פעילים. מאז אתמול (מוצאי שבת) בערב, לא שוגרו רקטות לעבר ישראל, אולם במהלך היום פרצו מספר שריפות כתוצאה מבלוני תבערה ונפץ.

בתוך כך, השר וחבר הקבינט המדיני ביטחוני נפתלי בנט ביקר בשדרות בבית המשפחה שביתה נפגע מרקטה ואמר כי, ״אנחנו נתנגד לכל הפסקת אש שמאפשרת לחמאס להתחמש מחדש, זו לא הפסקת אש - זה שובר חינם לסבבים נוספים״.

״תושבי שדרות ועוטף עזה זכאים לביטחון כמו כל אזרח במדינת ישראל", אמר בנט. "אנחנו נתנגד לכל הפסקת אש שמאפשרת לחמאס להתחמש מחדש לקראת עוד סבב. זו לא הפסקת אש, זה שובר חינם לעוד ועוד סבבים.

"תושבי שדרות והעוטף אומרים לנו: ׳אנחנו מוכנים להכיל אם אתם תפתרו את הבעיה׳. לכן, כל מיני הפוגות למען חמאס לא מקובלות עלינו. זו לא הדרך. הדרך היא רק של עוצמה, רק של טיפול יסודי בחמאס", הוסיף בנט.

כיפת ברזל גוש דן מילואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד