י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
‏חשיפת 'בחדרי'

כישלון צורב ל'אגודה': אשר ניצח את אייכלר וזכה בתפקיד הנחשק

בתום קרב פנימי ב'יהדות התורה', ניצחה 'דגל התורה' את 'אגודת ישראל', וזכתה בתפקיד המבוקש. ב'אגודה' ביקשו להשאיר את התפקיד אצל אייכלר, אולם ב'דגל' התעקשו לערוך הגרלה, ואשר זכה בתפקיד • אייכלר ניסה לצייר את הכישלון כוויתור לאשר - אך ללא הצלחה

כישלון צורב ל'אגודה': אשר ניצח את אייכלר וזכה בתפקיד הנחשק
הח"כים אשר ואייכלר

בתום קרב פנימי ב'יהדות התורה', ניצחה 'דגל התורה' את 'אגודת ישראל', וזכתה בתפקיד נציג הכנסת בגוף הבוחר בוועדה שתבחר את נציגי מועצת הרבנות הראשית.

במהלך דיון בישיבת הסיעה השבועית, סיכמו הצדדים כי יערכו הגרלה שתבחר את נציג הסיעה בגוף הבוחר שיבחר את מועצת הרבנות הראשית.

ב'דגל התורה' התעקשו לקבל את התפקיד, לאחר שבפעם הקודמת החזיק נציג אגודת ישראל בתפקיד, אלא שבאגודה התעקשו כי אייכלר יחזיק בתפקיד.

לאחר דין ודברים בסיעה סיכמו הצדדים לערוך הגרלה שבסופו יקבע מי יהיה הנציג. בהגרלה כאמור, ניצח חה"כ יעקב אשר את חה"כ ישראל אייכלר.

בצאתו מחדר הסיעה ניסה אייכלר לצייר את הכישלון כוויתור לאשר, ואמר לכתבים כי הוא "ויתר על התפקיד" - אך ללא הצלחה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף, כי בהוראת חה"כ משה גפני הוחלט כי חבר הכנסת יעקב אשר יציג את מועמדותו למרות שחה"כ אייכלר הגיש מועמדות, זאת לאחר שבאגודה החזיקו בתפקיד בפעם הקודמת.

באגודה התעקשו על התפקיד, וביקשו לערוך היום הצבעה בישיבת הסיעה, אלא שלבסוף כאמור נערכה הגרלה, ואייכלר הפסיד את התפקיד לאשר.

ביום רביעי יבחרו חברי ועדת הכנסת את נציגי הכנסת שישמשו כנציגי הכנסת בגוף הבוחר שמורכב מ-150 חברים שיבחרו את חברי מועצת הרבנות הראשית בבחירות שיתקיימו בכ"ג באלול.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד