י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האמנם?

תלונות נגד החברה של קושנר: התעללה בנו

דיירים לשעבר בבניין דירות השייך לג'ארד קושנר, מלינים על התעללות שעברו מצד החברה שבבעלותו, ששיפצה את דירות בבניין בצורה חסרת התחשבות, ולדידם, היא עשתה זאת כדי לגרום להם לעזוב וכדי שיגיעו דיירים אחרים תחתיהם • כל הפרטים

תלונות נגד החברה של קושנר: התעללה בנו
ג'ארד קושנר על רקע הבניין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הנדל"ן של חתנו היהודי של הנשיא דונלד טראמפ - ג'ארד קושנר, מתמודדת בימים אלו עם האשמות של דיירים לשעבר בבניין הכולל 350 דירות שבבעלותו. לטענתם, צורת השיפוץ היתה במטרה לגרום לעזוב.

מדובר בדירות יוקרתיות לכאלה המסוגלים לשלם שכר דירה גבוה. כשהחברה קנתה את הבניין הממוקם באזור וויליאמסבורג שבברוקלין בשנת 2015, היא החלה בשיפוצים אינטנסיביים, שכללו קידוחים שהחלו מצאת החמה ונמשכו אל שעות הלילה המאוחרות.

הדיירים שהתגוררו בבניין סיפרו, כי תמונות נפלו להם מהקירות מרוב קידוחים, אבק כיסה כל פינה וכן עכברושים שהסתובבו והטרידו את מנוחתם. לטענת הדיירים לשעבר, החברה של קושנר עשתה זאת בכוונה, כדי לגרום לדיירים לעזוב את הבניין, כדי שיגיעו במקומם דיירים חדשים, אשר יש להם את היכולת לשלם לפחות 500 דולר לדירת מחסן בבניין.

לטענת אותם דיירים, הקמפיין של חברת קושנר צלח, בשלוש השנים האחרונות יותר מ-250 דירות להשכרה - 75% מהבניין, נמכרו, או הושכרו לדיירים מבוססים יותר, עם סכום של יותר מ-155 מיליון דולר, בממוצע של 1.2 מיליון דולר לדירה.

חברת קושנר הגיבה על התלונות, ומסרה כי "אף דייר לא הוצא בכוונה תחילה".

אך הנתונים מצביעים על תחלופה גבוהה בבניין, שהיה גבוה יותר באופן משמעותי מאשר בבניינים ממוצעים עירוניים שבהן משכירים דירות, כמן כן מספר דיירים לשעבר בבניין הגישו תביעה על חשיפת אבק שגורם לסרטן.

יו"ר הוועדה להגנת הדיור בבניין אמר לסוכנות הידיעות AP, כי "חקרנו מאות מבנים המוצבים להשכרה, וזה אחד הדברים הכי גרועים שראינו אי פעם".

בהצהרה שפירסמה חברת קושנר נאמר, כי "התקבלו כמה תלונות על צורת הבנייה במהלך השיפוצים הגדולים שהסתיימו בדצמבר 2017, אך התלונות טופלו, כדי למנוע אבק ואי נוחות לדיירים". בנוגע לעזיבת הדיירים הם מסרו, כי "דיירים רבים עזבו כאשר שכר הדירה שלהם הוגדל למקסימום המותר תחת חוקי שכר הדירה".

מאגף התכנון והבנייה בעיר הגיבו על הפרסומים, והבהירו כי הם שלחו פקחים לבניין עשרות פעמים מאז 2015, וכי חוקי הבנייה כלל לא הופרו.

ג'ארד קושנר דירות תלונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד