י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בגלל כסף לנסיעה

הבחור משחזר את רגעי האימה: "פרחחים היכו אותי"

בחור ישיבה אמריקאי שצעד לתומו ברחובות ירושלים, התבקש על ידי כמה נערים כסף לנסיעה, משהתנער מהם, הם תקפו אותו באלימות והזיקו לחפציו. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא משחזר את רגעי האימה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה צילום: unsplash

אמש (שני), תושב ארה"ב שהגיע לישראל ולומד בישיבה, חלף ברחוב מח"ל בשכונת מעלות דפנה בירושלים, שם הותקף באלימות קשה.

"כמה פרחחים בני 14-15 פנו אלי כשחלפתי ברחוב, אחד מהם ביקש ממני כסף לנסיעה. התנערתי ממנו והמשכתי בדרכי", סיפר תלמיד הישיבה ל'בחדרי חרדים' שעה קלה לאחר מכן. "מסתבר שהם לא תכננו לוותר לי".

תוך שהוא הולך, ניגש אליו נער אחר, "הוא דרש ממני שאתן לו את כל הכסף שיש לי, והתחיל לקלל אותי ממש בבוטות. שוב, לא חשבתי פעמיים והמשכתי ללכת, חשבתי שהם יתייאשו ויעזבו אותי לנפשי". מסתבר שהתכנית שלהם הייתה שונה.

תוך דקות ספורות, הוא הותקף באלימות קשה. "אחד מהם תפס לי את הכובע, חדש יחסית ועולה כ-800 ש"ח, נתן לו כמה מכות חזקות והרס אותו. החברים שלו, המשיכו להכות ולהרביץ לי", סיפר ל'בחדרי חרדים'. רק אז, כדי להרתיע, הוציא את הטלפון ואיים שידווח למשטרה.

הנערים לא נבהלו, ואחד מהם, כך לדבריו, אף ניסה לגנוב מידו את הטלפון הנייד. "הבנתי את המצב, ופתחתי בריצה מהמקום ונמלטתי. עובר אורח שהיה רוכב על אופנוע, רדף אחרים והצליח לעכב אותם, גם אני וגם הוא התקשרנו למשטרה וניידת הגיעה למקום ועיכבה אותם", סיכם הבחור.

תקיפה שבאבניקים בחור ישיבה מכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד