י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מעצבת שמלות הכלה איילת שלמה: הראיון המלא

במשך למעלה מחמש עשרה שנה מעצבת השמלות איילת שלמה (דיאמנט) תופרת שמלות לנשים ברחבי הארץ והעולם • הלובי הנשי של 'בחדרי' יצא לראיין את איילת ולשאול שאלות שמעניינות כל כלה המחפשת שמלה לחתונה

מעצבת שמלות הכלה איילת שלמה: הראיון המלא
צילום: לבנת יהודה

מהו השלב הראשון שצריכה כלה לדעת כאשר היא יוצאת במסע חיפושים לשמלת החלומות שלה?

בראש ובראשונה טוב לכל כלה שמתחתנת לדמיין לעצמה איך היא רוצה להראות באירוע החשוב של חייה,

אחרי הכל החתונה היא אירוע מרכזי מאוד בחיים, וחשוב לזכור שכל תשומת הלב מופנית אל הכלה מכל הסובבים והקרובים אליה.

אז מה הדבר המיוחד בשמלות כלה צנועות בסטייל?

להיות באור הזרקורים לפעמים שם את הכלה במתח וחרדה, מה שיכול להימנע אם היא מתכוננת נפשית לכך,

בסופו של דבר היא מוקפת באנשים שאוהבים אותה ותומכים בה ורוצים את הטוב ביותר בשבילה.

כאשר עולה בראשה של הכלה החלום של איך שהיא רוצה להראות, חשוב למצוא את האנשים הנכונים שיעזרו בהגשמת אותו החלום, כגון מסדרי פרחים, מאפרת מקצועית ואמינה, הדרכת כלות נכונה, והכי חשוב מעצבת שמלות שמבינה אותה ויכולה להכיל אותה ולתת לה את תחושת הביטחון שהיא צריכה.

האם יש שוני בין שמלות כלה הנתפרות לציבור הכללי לעומת שמלות כלה המיועדות לכלות חרדיות?

ישנו הבדל משמעותי, בעוד שהשמלות המיועדות לציבור הרחב אינן מושפעות מגדרי הצניעות וההלכה ברוב המקרים, שמלות לכלה במגזר החרדי חייבות להיות תואמת את דרישות ההלכה מבלי להתפשר על היופי והסטייל.

כלה יכולה להראות בשיא ההדר ועדיין לעמוד בדרישות ההלכתיות לצניעות, הכל עניין של גישה נכונה ובחירת הבדים בצורה המתאימה ביותר לכל אחת ואחת.

יצא לי לתפור במהלך הקריירה שלי שמלות לרבניות מהמשפחות המפורסמות ביותר במגזר בין אם זו שמלת ערב או שמלת כלה, לעולם לא התפשרתי על היופי של המוצר המוגמר, ובכל זאת השמלות עמדו בסטנדטים של גדולי הרבנים הסובבים אותן.

באילו חנויות הכי מומלץ למצוא את הבדים הכי מיוחדים לשמלות כלה?

ההעדפה האישית שלי היא חנויות שמייבאות את הבדים בקולקציה שלהן מצרפת ואיטליה, ומעדכנות את המלאי שלהן לפי האופנה הכי עדכנית, אלו החנויות שבדר כלל כאשר אני נוסעת עם כלות לבחור בדים לשם פני מועדות, רובן נמצאות בתל אביב באזור נחלת בנימין.

הסיבה שאני מעדיפה את הבדים היותר יוקרתיים לשמלות שאני תופרת היא הגיונית ופשוטה, שקונים בד זול לעתים קרובות החרוזים והקישוטים מתפרקים, והשמלה לא נשארת יפה למשך כל יום החתונה ויכולה ממש לאבד את היופי שלה, וכתוצאה מכך הדבר יכול להעציב את הכלה שהיא מלכת הערב ביום הכי חשוב בחייה.

כמה זמן לוקח מהרגע שהכלה בחרה את הבדים עד לרגע שהשמלה מוכנה?

הדבר משתנה בין כלה לכלה, בתהליך התפירה קיימים מספר שלבים, לאחר שבחרנו יחד את הבדים אני מזמינה את הכלה למדידה ראשונה, במדידה זו אנו רואות יחד איך הבד יושב על הגוף, ומעצבת אותו לפי רצון הכלה במטרה ליצור בדיוק את השמלה שהייתה בדימיונה של הכלה לפי טעמה האישי.

כעבור מספר ימים אני מזמינה את הכלה למדידה שניה שבה הכלה רואה איך השמלה נראית עליה לאחר שעיצבנו אותה יחד.

קרוב יותר למועד החתונה אני מזמינה את הכלה למדידה שלישית לאחר שסיימתי את הגימורים האחרונים לקראת היום הגדול, וכמובן התאמות אחרונות במידה והכלה עלתה או ירדה במשקל מזמן המדידה האחרונה.

האם דלת סלונך פתוחה לכלות המעוניינות להתייעץ איתך לקראת החתונה?

הסלון שלי תמיד פתוח לכל מי שרוצה עצה, המלצה, או אפילו סתם לדבר עם מישהי מהתחום.

במשך השנים עבדתי עם טובות המאפרות ועם מעצבות השיער המפורסמות ביותר, וראיתי את העבודה של כולן, ברוב המקרים כלות יוצאות מהסלון שלי לחתונה,  יש אצלי חדר שבו הכלה יכולה להתארגן ליום הגדול, עם כיסא מיוחד לאיפור ותסרוקות, עם מזגן נעים וכל מה שהכלה צריכה בשביל להרגיש נינוחה ורגועה, ביום המיוחד.

בנוסף מכיוון שבדרך כלל אני הופכת להיות חברה טובה של הבנות שתופרות אצלי, ואנחנו נשארות בקשר ממש טוב, בדרך כלל מזמינים אותי לכל האירועים, וכך יצא לי להכיר את רוב אנשי המקצוע העוסקים בתחום.

הסלון שלי נמצא סמוך לגשר קוקה קולה בני ברק סמוך לבר אילן, ואפשר להגיע בתיאום מראש בטלפון:

03-381-8660

לחצו לדף של סלון הכלות

לסלון מגיעים רוב קווי האוטובוס ויש גם חנייה מסודרת במקום.

איילת שלמה סלון כלות בבני ברק מעצבת אופנה שמלות ערב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד