י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד דרמטי

מטורף: השוטר ירה עשרות כדורים דרך השמשה הקדמית, בניסיון לעצור מבוקשים • צפו

תיעוד דרמטי ויוצא דופן, פורסם בימים האחרונים בו נראה שוטר יורה מתוך ניידת, לעבר רכב שנמלט מלפניו בו ישבו חשודים ברצח, תוך שהוא מחורר את השמשה הקדמית של הניידת • הוא נראה נחוש ולא מוותר עד שרכבם התנגש בקיר אז יצא אליהם • כמו סרט פעולה - אל תפספסו

מטורף: השוטר ירה עשרות כדורים דרך השמשה הקדמית, בניסיון לעצור מבוקשים • צפו
ירי תוך כדי מרדף צילום: משטרת לאס וגאס

משטרת לאס וגאס פרסמה תיעוד מהימים האחרונים, בו נראה שוטר יורה לעבר רכב נמלט, השוטר יורה מתוך הניידת לעבר הרכב הנמלט עשרות כדורים, התיעוד נראה כאילו נלקח מסרט פעולה, אך המקרה אירע ותועד על ידי השוטר בעצמו בזמן אמת.

המרדף הדרמטי. צילום: משטרת לאס וגאס

המרדף שכלל ירי מתוך הניידת, תוך חירור השמשה, הסתיים כשהרכב הנמלט נכנס בקיר של בית ספר, לאחר שכמעט 60 כדורים נורו לעברו. בבית הספר היו באותו זמן מאות ילדים בתוכנית קיץ מיוחדת לחופש. הנהלת בית הספר סגרה את השערים והדלתות מיד כשהרכב של החשודים התנגש בקיר שלה.

חשוד אחד נהרג מהירי של השוטרים אחרי שניסה להימלט, חשוד אחר נפצע, החשודים היו מעורבים באירוע פלילי שכלל יריות ופצועים ביום רביעי האחרון. לאחר שעתיים מתחילת האירוע, איתרה המשטרה את הרכב של היורים כשהחשודים בתוכם, הם החלו להימלט מהם, ותוך כדי המנוסה ירה לעברם השוטר שנהג בניידת, תוך שהוא מחורר את השמשה שלה.

כשהם התנגשו בקיר בית הספר הם ניסו לברוח, אחד מהם החל לרוץ לכיוון בית הספר, הוא מיד נורה ונפצע, כאמור דלתות בית הספר היו נעולות בכל מקרה, אך הדבר האחרון שהיה חסר, הוא פושע שלוקח ילדים כבני ערובה, החשוד השני ניסה לברוח עם הרכב, אך הוא נורה מיד כשניסה לנהוג לכיוון הכביש, והוא מת מהיריות.

מרדף משטרתי ירי שמשה לאס וגאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד