י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הדביק פאות ארוכות לראשו

"בעל הרכב המפואר" שפיתה ותקף נערים - נעצר

נהג מבית שמש שעל פי החשד תקף נערים לאחר שפיתה אותם לעלות לרכבו, נעצר אמש, שבועיים אחרי שמעשיו פורסמו ב'בחדרי חרדים' | הוא יובא היום לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו | בטוהר המחנה מציינים ל'בחדרי' כי החשוד נהג להדביק פאות לראשו כדי לטעת תחושת אמון

"בעל הרכב המפואר" שפיתה ותקף נערים - נעצר
טרמפיאדה ביציאה מירושלים צילום: קובי הר צבי

שבועיים לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים', נעצר החשוד "בעל הרכב המפואר" מבית שמש שעל פי החשד פיתה נעצרים וביצע בהם עבירות קשות וחמורות.

צעיר תושב בית שמש נעצר אמש (שלישי) על ידי משטרת ישראל בחשד שביצע עבירות חמורות קשות בקטין וכן בבגיר.

לפני שבועיים פרסמנו כאן ב'בחדרי חרדים' על מודעה שפורסמה על ידי האגודה למען טוהר המחנה, בה הזהירו כי בתקופה האחרונה מסתובב בעיר בית שמש "איש בליעל, כריזמטי, המחזיק ברשותו רכב מפואר, אשר מציע בטובו טרמפים ליעדים שונים". 

במודעה נכתב עוד, כי "בחלקלקות לשונו מתחבר לנוסעים ומתיידד איתם, כולל קניית טובות הנאה, ובהמשך הדברים מגיעים לדברים חמורים ביותר. וכבר רבים חללים הפיל רח"ל", לשון המודעה. 

חוקרי משטרת בית שמש ביצעו מספר פעולות חקירה, ובסיוע הפרסום של טוהר המחנה, נאספו ממצאים וראיות שהביאו לאיתור זהותו של החשוד ואמש הוא נעצר.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', החשד הוא כי הצעיר אסף צעירים ברכבו, שם ביצע בהם עבירות בניגוד לחוק, בניגוד להלכה ולכאורה בניגוד לרצונם של הקורבנות. הוא נחקר בחשד לביצוע עבירות בשני קורבנות, בהם כאמור גם נער קטין. במהלך היום (רביעי) יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם החוקרים יבקשו להאריך את מעצרו.

חקירת המשטרה נמשכת גם על מנת לאתר קורבנות נוספים, שייתכן ונפגעו מהחשוד, במידה וישנם.

ב'טוהר המחנה' אומרים ל'בחדרי חרדים' עם מעצרו, כי החשוד נהג לשים על ראשו פאות ארוכות מודבקות, על מנת לגרום לנערים החרדים תחושת אמון.

טרמפיסט תקיפת קטין תקיפת נערים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד