ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

ארבע פעולות בסיסיות שצריך לעשות באתר שיעזרו לך בקידומו

האם אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע בתוצאות הראשונות בגוגל? יש לא מעט פרמטרים בתחום קידום אתרים אורגני שמשפיעים על דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, היום נציין 4 פרמטרים

ארבע פעולות בסיסיות שצריך לעשות באתר שיעזרו לך בקידומו
צילום: פיקסביי

כותרות SEO

מדובר בכותרות שמופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל. לכל אתר יש כותרת ותיאור המלווה את הכותרת. לאופן בו תכתבו את כותרת SEO יש השפעה קריטית על דירוג האתר בתוצאות החיפוש.

יש להשקיע בכותרת SEO שונה עבור כל עמוד באתר שלכם, בעיקר בעמודים החשובים. למשל אם יש לכם אתר שעוסק בהדפסה על מוצרים וזה העיקר שלו, אז רצוי שתשלבו בכותרת הSEO של דף הבית את הביטוי הדפסה על מוצרים + שם המותג.

בעמודים הפנימיים תוכלו לשלב בכותרות הSEO ביטויי מפתח אחרים, למשל אם באתר יש עמוד פנימי שעוסק בהדפסה על חולצות, תוכלו לכתוב בכותרת SEO של אותו העמוד "הדפסה על חולצות + שם המותג". לכל כותרת SEO רצוי לשלב בין 2-3 ביטויי מפתח שיהיו רלוונטיים לאותו העמוד שאליו שייכת כותרת הSEO.

Meta description

מדובר בתיאור המופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ביחד עם כותרת SEO. רצוי שהתיאור יכיל מעין תקציר על תוכן העמוד. כמובן שכדאי שהתיאור יכיל תקציר מעניין שיניע את הגולש ללחוץ על האתר שלכם.

מומלץ לשלב ביטוי מפתח בתיאור, אך קחו בחשבון שאין לתיאור השפעה משמעותית על דירוג האתר בגוגל, הוא יותר נועד לפתות את הגולשים להיכנס לאתר שלך.

כותרות H

מדובר בכותרות שמופיעות בתוכן של העמוד ורצוי להגדיר אותן בצורה היררכית, כלומר הכותרת הראשונה בעמוד תוגדר כ- H1, הכותרת השנייה תוגדר כ- H2 השלישית כ-H3 וכן הלאה. לכל עמוד צריך שתהייה כותרת H1 לכל היותר ומומלץ לשים אותה בתחילת העמוד.

כמו כן, רצוי מאד לשלב את ביטוי המפתח שאתם מקדמים עבור אותו העמוד בכותרת H1 (מדובר גם באותו ביטוי מפתח שמופיע בכותרת SEO). בשאר הכותרות אין הכרח לשלב ביטוי מפתח. ניתן להגדיר מספר מסוים של כותרות H2, H3 ועוד באותו עמוד.

מהירות האתר

לגולשים כיום אין סבלנות, אם האתר מתעכב ביותר ב-3 שניות זה מוביל לנטישת האתר – מה שעלול לפגוע בדירוג של האתר בתוצאות החיפוש. לכן, עליכם לעשות כל מה שניתן על מנת לצמצם את זמן טעינת האתר. אם האתר שלכם בנוי על פלטפורמת וורדפרס תוכלו להוריד תוספים שיאיצו את האתר ויצמצמו את זמן הטעינה שלו או שתוכלו לצמצם את משקל המדיה שאתם מעלים לאתר.

אתם מוזמנים להתייעץ עם חברת אוורסט המתמחה בקידום אתרים, פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק: 073-7024384

אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד