י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ראיתי שלושה חרדים קופצים עליהם"

הנערים נעצרו עם סכינים בעיצומו של שוד

בעקבות תלונות על מקרי שוד בשכונת מעלות דפנה בירושלים, בלשי משטרה התחזו לחרדים ועצרו נערים קטינים תוך כדי שוד כשברשותם נמצאו סכינים • עד ראיה ל'בחדרי': "פתאום ראיתי עוד שלושה אנשים בלבוש חרדי, קופצים ותופסים את הנערים"

הנערים נעצרו עם סכינים בעיצומו של שוד
מעצר חשוד צילום: אתר צהל

יומיים לאחר שדווח על תקיפה של תלמיד ישיבה בשכונת מעלות דפנה בירושלים, חוקרי המשטרה עצרו שני חשודים בני 16-17, ברשותם נמצאו סכינים.

ביום שני השבוע, תלמיד ישיבה תושב חו"ל הלומד בירושלים, הותקף על ידי מספר נערים שוליים ברחוב מח"ל בשכונת מעלות דפנה בצפון ירושלים. מגבעתו נהרסה, הוא נחבל, אך הנערים נמלטו. מאז פרסום הכתבה, נעשו מספר פניות של תושבי השכונה ל'בחדרי חרדים', ודיווחו כי מדובר בתופעה, ולא במקרה בודד.

בעקבות התלונה שהוגשה למשטרת ירושלים, נערכה פעילות יזומה של הבלשים, על מנת לאתר את העבריינים הצעירים. "ישבתי בסמוך לשעה 16:00 על ספסל בגן הסנהדרין, והבחנתי באדם בלבוש חרדי שניגשים אליו שני נערים", סיפר ל'בחדרי חרדים' יוסי ברלין.

סכינים שנתפסו בישי החשודים. צילום: דוברות המשטרה

"שמעתי את הנערים אומרים בטון מאיים לאותו אדם בלבוש חרדי, 'מה אתה מסתכל עלינו'", מספר יוסי. "לא ייחסתי לזה חשיבות, הם המשיכו לשוחח קצרות, פתאום ראיתי עוד שלושה אנשים, גם הם בלבוש חרדי, קופצים ותופסים את הנערים".

אחד הנערים ניסה לברוח, אך על פי עדותו של ברלין, שוטרים בלבוש אזרחי תפסו גם אותו לאחר מספר שניות. "הם היו לבושים כחרדים, חליפות קצרות וציציות בולטות. בהתחלה חשבתי שהם חוזרים בתשובה, אבל לאחר שעצרו אותם והציגו תעודות, הבנתי שזה בלשים שהתחפשו לחרדים", סיפר ברלין.

ציקי פרנקל, תושב השכונה סיפר ל'בחדרי' כי "בימים האחרונים צמד נערי השוליים הצליחו להשליט איימה על התושבים. גן הסנהדרין סומן בידי התושבים כמקום מפחיד בעיקר בלילות - על אף המצלמות המוצבות ברחבי הגן. תושבי השכונה מקווים שהשקט יחזור על מקומו בשלום בעיקר בתקופת בין הזמנים בו מרבים הילדים לבלות בגן הסנהדרין".

שוד אלים מעלות דפנה מעצר חשודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד