י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחאה, קינה וזעקה

'הפלג הירושלמי' יפגין הערב: בני ברק תיחסם

הפלג הירושלמי יקיים הערב "עצרת מחאה, קינה וזעקה" כהגדרתו, על רקע חוק הגיוס החדש • בעקבות הצפי לבואם של אלפים, יחסמו כמה צירים מרכזיים בעיר בני ברק, החל משעות הערב המוקדמות 

'הפלג הירושלמי' יפגין הערב: בני ברק תיחסם
מחאה של הפלג הירושלמי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפלג הירושלמי יערוך הערב (חמישי) "עצרת מחאה, קינה וזעקה" בבני ברק, על רקע חוק הגיוס החדש.

העצרת מתוכננת החל משעה 19:00-23:00, בכיכר ישיבת פוניבז' ברחוב הרב דסלר בבני ברק, במעמד רבנים וראשי ישיבות המזוהים עם 'הפלג הירושלמי'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות העצרת, החל מהשעה 17:30 יחסמו לתנועה הרחובות הבאים; רחוב בן זכאי מיהודה הנשיא לכל האורך עד רחוב ירושלים; רחוב דסלר מרחוב בן זכאי עד רחוב חזון איש; רחוב האדמו"ר מבעלז - תתאפשר יציאה לכיוון רחוב ירושלים; רחוב יהודה הנשיא מרחוב בארי עד בן זכאי.

החל מהשעה 22:30 יחסמו לתנועה הרחובות הבאים: חזון איש מרחוב נחמיה עד רבי עקיבא; רחוב חזון איש מפינת אלשייך תתאפשר נסיעה דרומה; רחוב חזון איש מפינת בית שמאי תתאפשר נסיעה צפונה; רחוב סעדיה גאון מרחוב וילקומירר לדרום; רחוב ברטנורה רש"י - לא תתאפשר נסיעה לכיוון רחוב חזון איש.

במשטרה אמרו כי היא "ערוכה למחאה ותפעל להבטחת שלומם, ביטחונם ובטיחותם של המשתתפים ולא פחות חשוב מכך - תוודא כי המחאה, לא פוגעת יתר על המידה בשגרת החיים של הציבור הרחב ומתבצעת בכפוף לחוק". עוד הוסיפו, כי היא "לא תמנע את קיום המחאה, מתוך רצון כן לאפשר את חופש הביטוי והמחאה של כל אזרח החפץ בכך. יחד עם זאת, לא נתיר כל הפרת סדר ואירועי אלימות מכל סוג שהוא".

הפלג הירושלמי חוק הגיוס החדש עצרת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד