י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מקרה מחריד ומזעזע בעיר החרדית

זה התרחש בלב העיר אלעד: "היכו אותו וגזזו לו את הפיאות"

ערב תשעה באב, העיר אלעד סוערת, עם התפשטותו של מקרה חמור שאירע בשעת ליל באחת מגינות העיר, כאשר בחור הותקף בברוטאליות על ידי נוער שוליים שהתעללו בו, תוך שהם אומרים: "באנו לכאן דווקא כי אין מצלמות" • אביו ל'בחדרי': "הילד לא מוכן לצאת מהבית, הוא בהלם" 

זה התרחש בלב העיר אלעד: "היכו אותו וגזזו לו את הפיאות"
אילוסטרציה צילום: pixabay

מקרה מזעזע שמזכיר ימים אפלים אירע הלילה (שישי) בעיר החרדית אלעד. בחור חסידי בן 13 שצעד בפארק בעיר, בה הוא מתגורר, נתקל בארבעה נערי שוליים שהחלו להתעלל בו, הם ניסו לגזוז לו את הפיאות, וכשהוא התנגד, הם היכו אותו ותפסו אותו בכוח, בסופו של דבר, אחד הנערים גזז לו את הפיאות עם אולר/מספריים, כשנער אחר קורע לו את החליפה.

המקרה הזה מזעזע בכל קנה מידה, זה מקרה שמזכיר את הימים בהם גזזו ליהודים את הפיאות ברחובות קראקוב שבפולין. וכל זה מתרחש בעיר חרדית קלאסית.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר האבא בזעזוע על המקרה, ואומר כי "הילד לא מוכן לצאת מהבית, הוא בהלם ומאד מבולבל, גזרו לו את הפיאות, פאה אחת יותר מהשנייה, אנחנו לא מעכלים דבר כזה".

בנוגע לטיפול מול הרשויות אומר אביו של הנער ל'בחדרי', "הטלפון הראשון שעשיתי היה לראש העיר ישראל פרוש, הוא הזעיק את כל מי שרק יכל, ויחד עם המשטרה הם מנסים להגיע לנערים שהתעללו בילד שלי, וגזרו לו את הפיאות".

אחד הדברים הכי חמורים מבחינת האירוע אומר לנו האבא, "הנערים אמרו לבן שלי כי הם בחרו דווקא בפארק הזה, כי אין שם מצלמות, וככה הם לא מפחדים שיתפסו אותם".

חבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס הגיב על המקרה המזעזע, ואמר ל'בחדרי חרדים', "המשטרה מטפלת בכל חומרת הדין במקרה, אני מקווה שאכן יטפלו בענין כראוי וימצו את התהליך עם הפוגעים שיהיו מאחורי סורג ובריח, מספר רבנים פנו לקיים על כך עצרת תפילה וזעקה".

תקיפה אלעד גזיזת פאות נוער שוליים אלעד שבאבניקים בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד