י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תושבים זועמים ל'בחדרי': "הזוי"

דווקא בתשעה באב • הפוסט התמוה של רה"ע: לא אביא חרדים

פוסט תמוה של ראש עיריית אריאל הצליח להכעיס לא מעט אנשים • בדף הפייסבוק הוא מרגיע בעקבות "השמועה הרווחת כיום היא שהעיר אריאל מתחרדת ואני ראש העיר - גורם להביא חרדים" • תושבים זועמים ל'בחדרי': "תמוה מדוע רה"ע בוחר לפרסם כך דווקא ביום של אחדות"

דווקא בתשעה באב • הפוסט התמוה של רה"ע: לא אביא חרדים
בחורים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל ,פלאש 90

בעיצומו של צום תשעה באב, מפרסם ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו, פוסט ברשת החברתית, בו הוא מכחיש את השמועות שאריאל מתחרדת: "אין לי כל כוונה לשנות מהמרקם החיים הטוב שנרקם בין התושבים במגזרים השונים", מבהיר ראש העיר.

שבירו כותב כי "השמועה הרווחת כיום היא שהעיר אריאל מתחרדת ואני ראש העיר - גורם להביא לאריאל חרדים ואני זה שאדאג לסגירת כבישים בשבת (כמובן שלא) ועוד שמועות ושמועות כיד הדמיון הטובה".

"תושבים יקרים", כותב ראש העיר בפוסט שהתפרסם היום - צום תשעה באב, "אז השמועות לא היו נכונות וגם היום השמועות לא נכונות", מבהיר שבירו שמציין כי הוא כראש עיר "דואג לכל התושבים שלי: חילונים ודתיים, יוצאי עדות המזרח והמערב, עולים וותיקים- כולם תושבים שווים, כולם יקרים ואני כראש העיר עובד בשביל כולם".

שבירו מוסיף, "תמיד ריגש אותי שבעיר קטנה כמו שלנו יש מקום לכולם וכולם יכולים ורוצים לכבד אחד את השני. ובמקום שיש בו כבוד הדדי ושותפות אמת בין אנשים, המרקם החברתי הוא טוב יותר ואפשר לנהל חיי קהילה עשירים וטובים".

שבירו, מתוך דף הפייסבוק הרשמי

כאמור, שבירו מבהיר כי המרקם בעיר יישאר כפי שהוא כיום ולא ייתן יד להתחרדות העיר, "אין לי כל כוונה ולא תהיה לי כל כוונה לשנות מהמרקם החיים הטוב שנרקם בין התושבים במגזרים השונים, תוך מתן כבוד לאורח החיים של כל מגזר ומבלי להפריע לאחר".

למרות זאת, ראש העיר אריאל מציין את היום בו הוא כותב את הפוסט, "היום אנו מציינים את תשעה באב - היום הוא יום תענית שבו אנו מתאבלים על חורבן בית המקדש בשל שנאת חינם. תושבים יקרים, נמשיך לחיות ולכבד אחד את השני בהרמוניה מלאה- למען חיי קהילה טובים ונוחים לכל התושבים", מסיים שיברו.

תושבים נזעמים בעיר אמרו ל'בחדרי חרדים', כי "תמוה מדוע ראש העיר בוחר לפרסם פוסט שכזה דווקא ביום שמסל את האחדות ולא את הפירוד. דווקא היום היה חשוב לו להבהיר שהוא לא מתכוון להביא לכאן את המגזר החרדי? הזוי".

 

אריאל חרדים תשעה באב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד