ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ניסה לברוח מהארץ

פרשת מטילי האימה בב"ב: חשוד חמישי נעצר

תושב כפר קאסם נעצר בסוף השבוע ע"י המשטרה לפני שעזב את הארץ • מדובר בחשוד חמישי שנעצר בחשד למעורבות בהשלכת רימונים לעבר ביתו של קבלן בבני ברק • חלק מהחשודים הואשמו ומעצרם הוארך עד תום ההליכים

פרשת מטילי האימה בב"ב: חשוד חמישי נעצר
אזיקים צילום: pixabay

הפרשה שהטילה אימה על תושבי בני ברק: חשוד המעורב בהשלכת רימון על קבלן מבני ברק ניסה לעזוב את הארץ ונעצר. חוקרי משטרת מרחב דן איתרו מעורב חמישי בפרשת זריקת רימון רסס וסחיטה באיומים בבני ברק. בהמשך, ניתנה הצהרת תובע ע"י הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש כתב אישום.

כזכור, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בין התאריכים 3-4.6 התקבל דיווח במשטרה על זריקת רימון רסס לעבר בית ברחוב עמק יזרעאל בבני ברק. לא היו נפגעים בנפש אך נזק רב נגרם למבנה ולרכב סמוך לבניין.

בחקירה מאומצת ומורכבת של צוות חקירה מיוחד, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, זוהו ארבעה חשודים, נגדם הוגש כתב אישום, בהם תושב ג'לג'וליה, בחשד למעורבות בפרשה.

ביום חמישי האחרון נעצר חשוד נוסף בן 39 מכפר קאסם, בעת שניסה לחצות את גבולות המדינה.

החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה ובתום החקירה הוא נכלא. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי וניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות ת"א בדבר הכוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

רימון משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד