ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הוא הולך על זה

פרסום ראשון: השבוע הגורלי של יוסי דייטש יוצא לדרך

בשבוע הקרוב ייכנס סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש אל בתיהם של חברי מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל', כמו כן חברי מרכז 'אגודת ישראל', יתכנסו בכדי לקבל הכרעה על זהותו של המועמד מטעם הסיעה • גורם בסיעה ל'בחדרי': "לא צפויות דרמות" • כל הפרטים בפרסום ראשון  

יוסי דייטש. צילום: משה גולדשטיין
יוסי דייטש. צילום: משה גולדשטיין צילום: משה גולדשטיין

הזירה החרדית בירושלים מתחממת: לקראת ההכרעה לגבי ריצתו האפשרית לראשות העיר ירושלים, יגיע מחר (שני) סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש לבתי האדמו"רים - חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, כדי לקבל את ברכתם לקראת הכרזתו הרשמית.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי דייטש יגיע מלווה בסגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש. תחילה יגיעו לבתי האדמו"רים בירושלים וכן לשאר האדמו"רים ברחבי הארץ ובחודש הקרוב לאדמו"רים ששוהים בימים אלו במנוחה באירופה.

מחר (שלישי) יתכנסו חברי מרכז אגודת ישראל בירושלים בבית הוועד הפועל ברחוב פרס בירושלים. דבר הכינוס פורסם הבוקר (שני) בעיתונים 'המודיע' ו'המבשר', כשההסבר הוא, כי "האתגרים הרבים העומדים לפתחה של היהדות החרדית בירושלים, מצריכים היערכות מיוחדת מבעוד מועד, על מנת להביא להצלחה מרבית והגדלת כוחה של היהדות החרדית בעיריית ירושלים".

מי שינהל את הישיבה, הוא יו"ר מרכז אגו"י בירושלים סגן שר החינוך מאיר פרוש. במהלך הישיבה הוא ימסור סקירה על מערכת הבחירות הצפויה. הישיבה תתכנס בחדר הישיבות שבמרכז אגו"י בירושלים רחוב פרס 2 בשעה 19:00.

במהלך הישיבה לא צפויות הכרעות דרמטיות וסגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש צפוי להיבחר פה אחד, כמועמדה של 'אגודת ישראל' בירושלים לראשות העיר.

גורם ב'אגודת ישראל' אמר ל'בחדרי חרדים' כי "מטרת הכינוס לקבוע מי יעמוד בראש המערכה מטעם אגודת ישראל בירושלים. סגן ראש העיר יוסי דייטש צפוי להיבחר והוא זה שיזכה לקבל את המנדט לנהל משא ומתן עם המפלגות החרדיות על מועמדן לראשות העיר. לכולם ברור כי כל מועמד יצטרך את המפלגות החרדיות השותפות ולשם כך נועד הכינוס".

אגודת ישראל מועצת גדולי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד