ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נלכד בזכות המצלמות

צפו: הנהג דורס את החרדים ובורח מהמקום

פחות מיממה לאחר שביצע דריסה שעל פי התיעוד ממצלמות האבטחה, נראית מכוונת, הצליחו מתנדבי ארגון 'השומרים' להניח ידיהם על הנהג בן ה-27 בזכות תצפית שביצעו במשמרות על רכבו. בבוקרו של הצום הוא נעצר • 'בחדרי' עם תיעוד התאונה והמעצר

מעצרו של הנהג הדורס
מעצרו של הנהג הדורס צילום: Boro Park Actions

ארגון 'השומרים' של בורו פארק הצליח לעלות על עקבות הנהג שדרס ביום שבת בצהריים שלושה חרדים - ביניהם ילד, לאחר שמתנדבי הארגון עקבו אחרי הרכב דרך מצלמות אבטחה באזור, אתמול (ראשון) הוא נתפס ברחוב ה-58 בבורו פארק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מתנדבי 'השומרים' חיפשו במהלך ליל ויום תשעה באב בכשלושים מצלמות אבטחה הפרושים באזור הדריסה, ואז גילו את הרכב חונה במרחק שתי רחובות ממקום הדריסה שהיתה ללא ספק "פגע וברח" - כפי שניתן לראות בתיעוד שפרסם ארגון 'השומרים' ממצלמות האבטחה.

תיעוד הדריסה ממצלמות האבטחה. באדיבות: Yeshiva world news

הם תצפתו על הרכב במשמרות לאורך כל הלילה, והנהג הופיע בשעה 8 וחצי בבוקר - יום ראשון תשעה באב, הם מיד דיווחו לשוטרים שהגיעו ועצרו אותו.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', בשעה 18:30 בערב נדרסו ככל הנראה במכוון על ידי נהג שכיוון את רכבו לכיוונם - שלושה חרדים שעמדו ושוחחו ברחוב ה-56 בבורו פארק, ולאחר שדרס ופגע בהם - הוא ביצע רוורס, ודרס שוב שניים מתוך השלושה.

השומרים והמשטרה בעת המעצר. צילום: השומרים בורו פארק.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, שניים מהפצועים הם אב ובנו הצעיר. שלושת הפצועים החרדים, בני 64, 55 וילד בן 6, עברו במעבר חציה בעת שהנהג הדורס פגע בהם. הנהג ברח מהמקום מיד לאחר הדריסה. הפצועים קיבלו טיפול ראשוני על ידי מתנדבי ארגון' הצלה', ופונו לבית חולים מקומי, כששניים מהם שוחררו לביתם כבר במוצאי שבת. השלישי עדיין מאושפז.

עוד על פי הדיווח, אחד הפצועים מהתאונה שאירעה בשבת האחרונה - סובל משברים בצלעות ונזקק לתפרים רבים.

עדי ראיה ופעילים קהילתיים סיפרו כי "משטרת ניו יורק לא טרחה לבדוק במצלמות אבטחה באזור", לטענתם, "היה למשטרה הרבה יותר נוח לדווח שהאירוע הוא תאונת פגע וברח ולא פיגוע", הם הוסיפו: "ראינו איך הרכב מנסה לדרוס אותם בפעם השנייה".

כאמור, הנהג ג'ואן פאולינו בן ה-27, נעצר והואשם בפגע וברח, המשטרה פרסמה שהתאונה היא לא פשע שנאה נגד יהודים וכי לנהג יש עבר פלילי קודם.

דריסה בורו פארק השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד