י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
טראמפ ביום של זעם

"לא אעמוד עוד במילותיך המשוגעות - תיזהר"

נראה כי יממה לא קלה חולפת על נשיא ארצות הברית, שהרבה לתקוף במהלכה כמה אישים, בהם, נשיא איראן, הנשיא לשעבר אובמה וכן את חוקר פרשת המעורבות הרוסית בבחירות •  על אובמה: "לא עשה עם זה כלום כי הוא חשב שהמושחתת הילארי תנצח"

טראמפ ושר החוץ שלו פומפאו
טראמפ ושר החוץ שלו פומפאו צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביממה של עצבים על כל מה ומי שזז. אתמול (ראשון) צייץ הנשיא טראמפ נגד הדמוקרטים ונגד רוברט מולר החוקר את ההתערבות הרוסית בבחירות 2016 בארה"ב. וכתב. "היתה לי פגישה נהדרת עם פוטין, והחדשות המזויפות השתמשו בכל פיסת האנרגיה שלהם כדי לנסות לזלזל בה. כל כך רע בשביל המדינה שלנו".

אחר כך הוא צייץ כי "הנשיא אובמה ידע על רוסיה לפני הבחירות. למה הוא לא עשה משהו בקשר לזה? למה הוא לא סיפר לנו שהם מתערבים בקמפיין שלנו? כי כל זה מתיחה גדולה, זה למה, וכי הוא חשב שהמושחתת הילארי [קלינטון] תנצח".

אחר כך הוא תקף את איראן באיומים, שאפשר להגדיר אותם כעדינות, לעומת המילים איתם התבטא בעבר נגד צפון קוריאה, כשעדיין הוא יריבים. טראמפ צייץ לפני כשעה בחשבון הטוויטר שלו ושיגר מסר תוקפני לנשיא איראן רוחאני, "לעולם אל תאיים שוב על ארה"ב או שתספוג את התוצאות שכמה אנשים במהלך ההיסטוריה ספגו, אנחנו לא מדינה שתעמוד עוד במילותיך המשוגעות האלימות או המוות, תיזהר".

טראמפ כתב את הדברים בתגובה לאיום ששיגר מוקדם יותר נשיא איראן באומרו, "המלחמה עם ארה"ב תהיה אם כל המלחמות".

שר החוץ האמריקאי מייק פומפאו צייץ בחשבון הטוויטר שלו בשפה הפרסית, וכתב "40 שנה של סבל מצד המשטר שלכם, 40 שנה של מאסרים באיראן למי שמדבר נגד המשטר. ארה"ב מקשיבה לכם, ארה"ב שומעת אתכם, ארה"ב נמצאת אתכם, וכי אזרחי איראן לא עומדים מנגד, ונלחמים נגד המשטר האכזרי שלהם, זה משטר שמענה את האזרחים שלו, זה משטר שמעורב בכל טרור שיש בעולם, הריאל האיראני צונח. כשליש מהנוער האיראני מובטל. שליש מהאיראנים חיים מתחת לקו העוני. אבל אם אתה חבר פוליטית באליטה של ​​המשטר, אז הכלכלה האיראנית נראית נהדר".

דונלד טראמפ חסאן רוחאני נשיא איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד