י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרגדיה בבית שמש

השקדן הלך לעולמו והותיר אחריו 8 יתומים

אבל הבוקר בבית שמש. אחד השקדנים מחשובי האברכים בקהילת גור הלך לעולמו לאחר מחלה והוא בן 40. מכריו מספרים ל'בחדרי' כי קיים בגופו את הפסוק "אדם כי ימות באוהל"

הרב הגאון רבי ישראל שטייר זצ"ל
הרב הגאון רבי ישראל שטייר זצ"ל

ברוך דיין האמת: מבית שמש התקבלה הידיעה המעציבה על פטירתו של האברך החשוב הרב הגאון רבי ישראל שטייר זצ"ל, מחשובי חסידי גור בבית שמש, לאחר מחלה קשה והוא בן 40 בפטירתו.

המנוח נולד בבני ברק בכ"ח סיון תשל"ח לאביו רבי ברוך שטייר, מהצוות הרוחני של ישיבת חידושי הרי"ם בתל אביב. ולאמו שתחי'. 

בילדותו ובבחרותו התחנך במוסדות חסידות גור ועשה חיל בלימודיו כאחד המתמידים והשקדנים בהיותו תלמיד חכם גדול. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הרב יעקב פריזנט מירושלים.

עם נישואיו עבר להתגורר ברמת בית שמש ב' ואת מקום תפילתו קבע בבית החסידים 'בית רדזינר' בשכונה. התבלט בין אברכי גור כמורם מעם, המשקיע עתותיו לתורה ויראה. התורה הייתה משוש חייו ומינה לא זע עד נשימת אפו האחרונה והיה מבחירי כולל 'לומדים' של גור בבית שמש.

מכריו סיפרו הבוקר ל'בחדרי חרדים', כי ר' ישראל בשנותיו האחרונות חלה במחלה הקשה אותה הסתיר גם ממקורביו ומהוריו. לפני כשנה פרצה המחלה בעוז, והוא הובהל לבית החולים בין חיים למוות. בניסי ניסים יצא מהמצב הקשה ושוחרר לאחר תפילות לביתו. במקום לשכב בביתו לנוח, היה יורד לשטיבל והוגה בתורה הקדושה בלא כוח. לחברותות שלו אמר כי התורה היא משככת הכאבים הטובה ביותר.

וכך, למרות מחלתו הקשה שקיננה בגופו ואכלה כל חלקה טובה, המשיך בסדר יומו הרגיל. נסע לכולל "לומדים" שם הרביץ תורה רבות בשנים והמשיך בשקידת ויגיעת התורה.

"ראו בו ממש את ייעוד הכתוב 'אדם כי ימות באוהל'", מעידים חבריו ומכריו באוזני 'בחדרי חרדים'. בשנה האחרונה נלחם פעמיים עם מלאך המוות וניצח, אך הפעם נגזרה הגזירה.

בשנה האחרונה לחייו נרקם קשר עז בינו לבין הרה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן שקירבו וחיבבו עד למאוד.

עוד הם מספרים, כי לפני מספר שבועות זכה להשתתף בשבת הוקרה שנערכה ע"י איחוד מוסדות גור לבחירי וחשובי אברכי כוללי גור בישראל שהתקיימה במושב צפריה בראשות בן האדמו"ר הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר.

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושמונה ילדים יתומים, שרק את בתו הגדולה זכה להשיא לפני מספר חודשים. 

מסע הלוויה ייצא הבוקר (שלישי) בשעה 10:30 מביתו ברחוב רבי עקיבא 2 ברמת בית שמש ב', לבית העלמין בבית שמש, שם ייטמן בחלקת חרדים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ברוך דיין האמת חסידות גור בית שמש טרגדיה מחלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד