י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

וילות בצפון שתמיד כיף לחזור אליהן

בשנים האחרונות, חופשה בוילה בצפון יוקרתית ומאובזרת היא החופשה המועדפת על רוב הציבור

  • י"ב אב התשע"ח
וילות בצפון שתמיד כיף לחזור אליהן
צילום: ארנולד בר

רבים מעדיפים לשכור וילה בצפון עם בריכה, כולל פינוקים נוספים במחירים אטרקטיביים במקום להזמין חדרים בבית במלון או באתר אירוח אחר.

מה מסתתר מאחורי הפופולאריות של וילות להשכרה בצפון?

וילות להשכרה בצפון הוא אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר כאשר מחפשים אתר אירוח איכותי. התחרות הסמויה בין אתרי אירוח בצפון ובדרום, באה לידי ביטוי כאשר חלק ניכר מהציבור מעדיף לעלות צפונה כשמגיעות חופשות הקיץ. זה לא רק עניין של תיירות בצפון, כאשר בוחרים לשכור וילה לאירוח בצפון, אלא, שגם למזג האוויר יש תרומה ניכרת להחלטה איפה רוצים לבלות את החופשה עם הילדים.

השכרת וילה בצפון מרווחת ומאובזרת שאפשר להגיע אליה בהרכב מלא, כלומר, הורים עם ילדים ולפעמים גם עם הסבים, היא האופציה הראשונה לחופשה משפחתית מגבשת, כמעט אצל כל משפחה. מתחם וילות יוקרתי ומרווח מאפשר למשפחות ליהנות מחופשה עשירה עם שפע של אטרקציות, תוך כדי שמירה על פרטיות ושלווה שלא ניתן למצוא באתרי אירוח אחרים.

את כל הווילות בצפון תמצאו כאן

מבצעים על וילות זולות בצפון מתפרסים כמעט מדי יום

אפשר למצוא היום וילות זולות בצפון עם כל הפינוקים ואטרקציות שרגילים למצוא בווילות יוקרתיות שמשלמים עליהן תעריפי השכרה גבוהים ביותר. הצעות על וילה בצפון מחירים אטרקטיביים גם בעונות החמות, יש היום בשפע, כי באותה מידה שהביקוש לווילות עלה מאד בשנים האחרונות, גם ההיצע גדל בהתאם. ענף האירוח שהתפתח מאד בשנים האחרונות, גילה שהשכרת וילות בצפון הוא תחום שרק מתפתח וצובר פופולאריות בשנים האחרונות, וששווה להשקיע בפיתוח והגדלת מספר אתרי האירוח בכל אזור הצפון.

וילות לסופ"ש בצפון יוקרתיות מוקפות נופים מרהיבים, הן הלהיט של השנים האחרונות, כאשר מחפשים אתר אירוח מפנק במיוחד. וילות לסופ"ש בצפון משלבות נופים מרהיבים, תנאי אירוח מעולים, עיצוב מודרני ומפנק, ושפע של אטרקציות ופעילויות שניתן ליהנות מהן בווילה עצמה או כאשר יוצאים לטיולים בסביבה.

שני מתחמים מרווחים ומפנקים בכל וילה

וילות בצפון איכותיות מציעות תנאי אירוח מעולים הכוללים מתחם פנימי וחיצוני עם שפע של פינוקים ואטרקציות. המתחם הפנימי כולל מספר חדרי שינה מאובזרים עם מקלחת ושירותים צמודים, סלון מעוצב, פינת אוכל מרווחת, קומת גלריה המשמשת כחדר ילדים, סלון מעוצב, מרפסת פרטית עם פינת ישיבה, מיזוג מלא בכל הבית, מסכי טלוויזיה המחוברים ללוויין/כבלים, קולנוע ביתי ועוד. חדרי השינה כוללים מיטה זוגית מפנקת, ארון בגדים ושידות. כמו כן, המתחם הפנימי כולל מטבח מאובזר המתאים להכנת ארוחות עשירות. המתחם החיצוני כולל בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא מפנק, מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ערסלים, פינת ברביקיו ועוד.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד