י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש בראש מול חולדאי

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ינסה לכבוש את ת"א

האם ש"ס תעשה את הלא ייאמן? על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', התנועה הספרדית מריצה את יו"ר ש"ס בתל אביב לראשות העיר מול ראש העיר המכהן

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ינסה לכבוש את ת"א
נתן אלנתן ורון חולדאי צילום: יעקב כהן

פרסום ראשון: בתום בדיקות שערכו בש"ס, הוחלט להציב את יו"ר התנועה בתל אביב נתן אלנתן להתמודד לראשות העיר, מול ראש העיר המכהן רון חולדאי. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי לראשונה ש"ס תתמודד בנפרד מסיעת 'יהדות התורה' ו'הבית היהודי'. זאת בכדי למצות את המקסימום של הכוח החרדי בתל אביב.

נתן אלנתן הכריז באופן רשמי על כוונתו לרוץ לראשות העיר בוידאו שפרסם היום (שלישי), "אני עושה זאת מתוך הבנה כי ציבור גדול בתל-אביב חש כי העיר משתנה במהירות וכי כיום קשה להיות תושב בעיר ובפרט, תושב יהודי שומר מסורת", מסביר אלנתן את החלטתו שגובתה בהחלטה של מועצת חכמי התורה של ש"ס.



אלנתן התחייב כי יפעל "לאחד בין אוכלוסיות שונות בעיר. אנחנו בתקופה שגורמים שונים מעודדים פילוג. לכן אני מעוניין להמשיך להוביל צעדים שיקרבו ויעודדו אחדות בין תושבי העיר ויחזירו את האווירה הישנה והטובה של תל-אביב של פעם".

אלנתן הוסיף ואמר כי "נראה שבעירייה שכחו כי לצד הפסטיבלים והאירועים הבינלאומיים שמתקיימים בעיר ולצד פרויקטים גדולים של התחדשות עירונית, בתל-אביב חיים גם תושבים. חלקם רואים את הקטר היזמי שועט קדימה אך הם נמצאים בקרון מנותק שנשאר מאחור".

"לצד אזורים חזקים בתל-אביב שנהנים מפירות התנופה, ישנם ציבורים שלמים בדרום העיר ובמרכזה שלא נהנים כלל מהשירותים הבסיסיים שחובת העירייה לספק. אני אהיה ראש עיר של כולם ואדאג לחלוקה הוגנת של משאבי העירייה". דברי המתמודד.

נתן אלנתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד