י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

תושב שכונה חרדית נעצר בחשד להטרדת קטינה

בן 30 נעצר בביתו בשכונה חרדית בירושלים, חשוד שביצע עבירות כלפי קטינות שככל הנראה התכתבו עמו

תושב שכונה חרדית נעצר בחשד להטרדת קטינה
פוטו BY, פלאש 90

לפני כשבוע הוגשה תלונה במשטרת ירושלים, אם דיווחה כי בתה הקטינה מתכתבת עם אדם אותו היא לא מכירה, השולח למכשירה הנייד של בתה הודעות ותמונות תועבה.

חוקרי המשטרה שפעלו בשלב הראשון בחקירה סמויה על מנת להתחקות אחר זהותו של החשוד, אספו ראיות וממצאים תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו וכתובתו בשכונה חרדית בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי, אמש (רביעי), הגיעו בלשי המשטרה אל ביתו של החשוד בשנות ה-30, ובאמצעות צו בית משפט עצרו אותו וערכו חיפוש בביתו, במהלכו תפסו מכשירי מדיה ומכשיר נייד בהם על פי החשד משתמש לביצוע העבירות ומחזיק בהם תכני תועבה נוספים הקשורים בקטינים.

מחקירת המשטרה עולה חשד, כי החשוד ביצע את העבירות כלפי הקטינה וקטינות נוספות שככל הנראה התכתבו עמו, תוך שימוש בפלטפורמות שונות של אפליקציות מסרים.

החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לאיומים והטרדה. היום יובא החשוד בפני בית המשפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

במשטרה ציינו, כי מרחב 'הסייבר' הולך ומתרחב מדי יום, מחד, ביכולות של משתמשי הקצה בפלטפורמות השונות לתקשר ולאתר אנשים נוספים, ומנגד מאפשר לאותם עבריינים 'לארוב' ולהתחזות על מנת לקבל את מבוקשם וסיפוקם בדרך נסתרת וללא חשיפה. בעקבות כך, משטרת ישראל מפתחת יכולותיה הטכנולוגיים כל העת ושמה לנגד עיניה להחזיק בקדמת הטכנולוגיה על מנת להגיע למיצוי חקירה, איתור זהותם של החשודים ומעצרם בזמן המהיר ביותר על מנת להפסיק את העבירה.

הטרדה התכתבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד