ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בוחנים ריצה נפרדת

'יתד נאמן' נותן גושפנקא לחשיפת 'בחדרי'

חשיפת 'בחדרי' - 'יתד' מאשר: "הנהלת דגה"ת הנחתה את המחלקה המוניציפלית לבחון אפשרות להליכה עצמאית"  

'יתד נאמן' נותן גושפנקא לחשיפת 'בחדרי'
קורא את 'יתד נאמן' צילום: קובי גדעון, פלאש 90

אישור רשמי של 'דגל התורה' לחשיפת 'בחדרי חרדים', על כך שבתנועה בוחנים אפשרות לריצה עצמאית לרשויות המקומיות בכל הארץ.

בביטאון המפלגה יתד נאמן נכתב הבוקר (חמישי), "הנהלת דגה"ת הנחתה את המחלקה המוניציפלית לבחון אפשרות להליכה עצמאית של דגל התורה בבחירות לרשויות המקומיות".

עוד נכתב, "אמש התכנסה בבני ברק הנהלת "דגל התורה" בראשות רבני ועדת הרבנים של התנועה הגאון רבי נתן זוכובסקי שליט"א והגאון רבי יוסף אפרתי שליט"א. הרבנים שליט"א חיזקו את חברי הכנסת על פעילותם והישגיהם הגדולים במושב הקיץ, הנעשית בהכוונתם הצמודה של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א".

"כן נמסר דיווח והתקיים דיון בכל הנושאים העומדים על הפרק, ובעיקר נמסרה סקירה נרחבת של חברי הכנסת על השתלשלות האירועים במהלך החקיקה של חוק הדיחוי והמשך הפעילות לקידומו", הוסיפו.

בעיתון למעשה אישרו את הדיווח של 'בחדרי חרדים' וכתבו כי, "הנחתה הנהלת דגה"ת את המחלקה המוניציפלית לבחון אפשרות להליכה עצמאית של דגל התורה בבחירות לרשויות המקומיות, כדי למנוע מחלוקת ולהגיע למיצוי מקסימלי של הכוח החרדי בערים הגדולות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף עם סיום ישיבת ההנהלה אמש, כי במהלך הישיבה העלו חברי ההנהלה אפשרות להתמודד בנפרד וזה כדי למקסם את הכוח הפוליטי בכל עיר ועיר.

בתמלולים הבלעדיים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', חה"כ משה גפני מסביר כי ההחלטה הגיע לאחר ש"מעשים שנעשו בכמה מקומות", לדבריו, המטרה ביוזמה היא "שכל אחד ידע את מקומו - שנדע כמה אנחנו ונדע כמה הם - זה נעשה בבית שמש בשעתו - וזה נעשה בדרך טובה ומכובדת".

לצורך כך, חולק מסמך בין חברי ההנהלה, אותו הכינו פעילי המפלגה משה אדלר ומשה שיפמן, המכיל מאגר מידע על כוחה של 'דגל' בכל עיר ועיר.

יתד נאמן בחירות דגל התורה חשיפת בחדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד