י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שיטת טיפול וריפוי

חשד: חילונים התחזו לרב ורעבצ'ין וביצעו מעשים חמורים

המשטרה עצרה גבר ואישה בני 59, בחשד שהתחזו לרב ורבנית ובאמצעות המסווה ביצעו כביכול "טיפול" בדמות מעשים חמורים ואסורים בשלוש אחיות 

חשד: חילונים התחזו לרב ורעבצ'ין וביצעו מעשים חמורים
יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה גבר ואישה בחשד לביצוע מעשים חמורים במספר קרבנות, תוך התחזות על פי החשד לרב ורבנית.

תושב קדימה ותושבת ראשון לציון נעצרו הבוקר (חמישי) לאחר חקירה סמוייה של משטרה, בחשד כי ביצעו מעשים חמורים בשלוש אחיות תושבות הצפון, כאשר על פי החשד העולה בממצאי החקירה, הם התחזו לרב ורבנית.

ראשיתה של הפרשיה בתחילת החודש, כאשר שלוש אחיות תושבות הצפון בשנות העשרים לחייהן, הגישו תלונות כנגד תושב קדימה בן 59, אשר על פי החשד יחד עם שותפתו, תושבת ראשון לציון בת 59, ביצעו בהן מעשים חמורים במספר הזדמנויות שונות, תוך שהם מציגים עצמם כרב ורבנית וכי מדובר בשיטת טיפול וריפוי.

על פי התלונות שהוגשו למשטרה, שלושת האחיות פנו אל החשוד, לאחר שהאמינו כי מדובר ברב בעל יכולות לסייע להן במצוקתן יחד עם שותפתו הרבנית. האחריות, כך על פי החשד, נפלו קורבן לפגיעות חמורות ואסורות כאשר הגיעו ל"טיפול" בדירות שהחזיק החשוד בצפון. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

החשוד יובא לדיון בשעות הצהריים בבימ"ש השלום בחדרה, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. החשודה תושבת ראשון לציון תובא מחר לבית המשפט, בהתאם להתפתחות החקירה.

מעשים חמורים התחזות ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד