י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בעקבות תלונת התושב

רק בן 15 ויואשם כי פגע בילדים וילדות

שבועיים אחרי שנעצר בעקבות תלונה שהגיש תושב השכונה, הנער יואשם היום בגין ארבעה מקרים של ביצוע מעשים חמורים, האסורים הן על פי ההלכה והן על פי חוקי המדינה, בילדים וילדות בגילאי 6 עד 11

רק בן 15 ויואשם כי פגע בילדים וילדות
pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשבועיים לאחר מעצרו של נער בן 15, המתגורר בשכונה חרדית בירושלים, הפרקליטות תגיש נגדו היום (חמישי) כתב אישום חמור ובקשה למעצרו בתנאים מגבילים עד לתום ההליכים נגדו.

חרדי תושב ירושלים הגיש לפני שבועיים תלונה במשטרת ישראל, לאחר שעלה חשד כי נער צעיר מבצע עבירות חמורות בילדים וילדות בשכונה חרדית במרכז ירושלים. האזרח, לא ידע את זהותו של החשוד, אך העביר למשטרה מידע שהגיע אליו.

במשטרה פתחו בחקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכבר למחרת, ביום חמישי לפני שבועיים, השוטרים עצרו את החשוד, נער בן 15 המשתייך למשפחה המוכרת למשרד הרווחה. עם התקדמות החקירה, הגיעו חוקרי המשטרה גם למספר הקורבנות, ילדים וילדות בגילאי 6-11, וגבו מהם עדויות כאשר הם מלווים בהוריהם.

עם סיום פעולות החקירה וגיבוש התשתית הראייתית כנגד החשוד, העבירו חוקרי המשטרה את חומר הראיות לעיון והחלטת פרקליטות מחוז ירושלים, שצפויה היום להגיש כנגד החשוד כתב אישום ובו אישומים בגין ארבע מקרים שונים, בהם על פי החשד ביצע הנער מעשים חמורים ואסורים בילדים.

במשטרת ישראל אמרו כי "מדובר במקרה חמור בו על פי החשד ניצל החשוד את גילו לעומת גילם של הקטינים על מנת לבצע בהם את זממו". עוד הוסיפו, כי "מיצוי החקירה המהיר, הגעה לזהות החשוד, מעצרו והבאתו לדין, מהווים נדבך חשוב ומרכזי בפעילותה הנחושה והבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בכל מקרה בו עולה חשד כי מבוצעות עבירות כנגד קטינים, זאת תוך חתירה למיצוי חקירה בזמן קצר ושימוש במגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה להביא למעצר החשודים ולהרחיקם מסביבתם של הילדים".

מעשים חמורים פגיעה בילדים ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד